Getin Noble Bank razem z Klientami stawia czoła nowym wyzwaniom

Pandemia koronawirusa dotknęła większości dziedzin naszego życia. Wszyscy musieliśmy niespodziewanie odnaleźć się w zupełnie nowej rzeczywistości i stawić czoła nieznanym do tej pory wyzwaniom. Od początku pandemii Getin Noble Bank zapewniał jednak swoim Klientom stały i bezpieczny dostęp do ich środków finansowych, niezależnie od wybranego kanału obsługi. Było to możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, sprawnym procedurom oraz zaangażowaniu tysięcy Pracowników.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Artykuł sponsorowany

W okresie zagrożenia epidemicznego Getin Noble Bank w pierwszej kolejności zatroszczył się o bezpieczne bankowanie. Niezwłocznie podniesione zostały limity transakcji bezgotówkowych bez konieczności wprowadzania kodu PIN. Oddziały pozostały otwarte, ale na zmienionych zasadach: skrócono godziny pracy, a w trosce o zdrowie Klientów i pracowników w placówkach wprowadzono specjalne środki bezpieczeństwa. Standardy obsługi Klienta nie ucierpiały na tych zmianach i niezmiennie pozostają na najwyższym poziomie. Ponadto, w celu zapewnienia maksymalnej dostępności Contact Center, Bank znacząco zwiększył liczbę osób dedykowanych do obsługi połączeń telefonicznych oraz korespondencji mailowej, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa Pracowników.

Konieczność pozostania w domu potwierdziła, że cyfryzacja usług bankowych jest ważnym kierunkiem rozwoju Getin Noble Banku i wynika bezpośrednio z potrzeb Klientów. Dowodem na to jest fakt, że mimo czasowego ograniczenia obsługi w tradycyjnych placówkach, Klienci zachowali pełny i niczym nie zakłócony dostęp do swoich środków. Dzięki zdalnym kanałom obsługi mogli szybko i bezpiecznie zrealizować większość zleceń i skorzystać z nowych produktów bankowych. Dzięki wprowadzeniu przez Bank nowego typu powiadomień push oraz zmian w powiadomieniach autoryzacyjnych, Klienci zyskali dodatkowe narzędzia umożliwiające aktywną ochronę w cyfrowym świecie. Ponadto, z myślą o seniorach Bank przygotował proste instrukcje i narzędzia, które pomagają wytłumaczyć, jak wykonać podstawowe czynności w Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Aplikację mobilną Banku doceniają również eksperci – w minionym roku aplikacja Getin Mobile zajęła II miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka – jednym z najważniejszych rankingów, oceniających jakość obsługi bankowej. Oceniano przede wszystkim łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.

W obliczu pandemii diametralnie zmieniła się sytuacja wielu kredytobiorców. Mając świadomość trudności, z którymi musi się zmierzyć część Klientów, Getin Noble Bank wprowadził pakiet ułatwień w regulowaniu zobowiązań kredytowych. Propozycja dotyczy kredytów hipotecznych, samochodowych i gotówkowych, a skorzystać z niej mogą zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. Co najważniejsze, cały proces został przygotowany w taki sposób, aby można było bezpiecznie przeprowadzić go całkowicie zdalnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Wakacje kredytowe mają pozwolić kredytobiorcom na złapanie oddechu i uporządkowanie spraw finansowych w tym trudnym dla wielu osób okresie.

Kryzys spowodowany koronawirusem to szczególnie ciężki czas dla większości przedsiębiorców. Wiele firm zostało zmuszonych do zawieszenia lub znacznego ograniczenia swojej działalności. W ramach programu współpracy Polskiego Funduszu Rozwoju z bankami w wyjątkowo krótkim czasie powstał system, który pozwala na przyjmowanie od mikro, małych i średnich firm wniosków o udzielenie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR. Małe i średnie firmy, będące Klientami Getin Noble Banku, mogą wnioskować o przekazanie pomocy za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez zbędnych formalności i bez konieczności wychodzenia z domu.

Epidemia COVID-19 stawia przed wszystkimi wiele wyzwań, ale priorytetem Getin Noble Banku nadal pozostaje jedno: sprostać oczekiwaniom Klientów oraz zapewnić maksymalny poziom satysfakcji i bezpieczeństwa. W najbliższych miesiącach bank będzie dalej rozwijał bankowość mobilną i internetową tak, aby również po zakończeniu epidemii Klienci mogli cieszyć się najwyższym poziomem obsługi niezależnie od wybranego przez siebie sposobu kontaktu.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu: Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują