Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|
aktualizacja

InPost walczy o jak najszybsze dostawy z pomocą technologii. Prezes ma też prośbę do klientów

277
Podziel się:

InPost będzie obsługiwał klientów poprzez WhatsApp. Ma być prościej, ale też szybciej. Prezes firmy prosi klientów, by jak najszybciej odbierali dostarczone do paczkomatów przesyłki.

Odcięci od zwykłych sklepów, Polacy przerzucili się na zakupy w sieci
Odcięci od zwykłych sklepów, Polacy przerzucili się na zakupy w sieci (Wikimedia Commons CC BY-SA)

Ostatnie trzy tygodnie, a więc czas przymusowego siedzenia w domu, sprzyja robieniu zakupów przez internet. Kurierzy mają ręce pełne roboty. Aby usprawnić proces dostarczania paczek, InPost wprowadził nowe sposoby, za pomocą których klienci mogą kontrolować swoje paczki. Wykorzystał do tego komunikator WhatsApp.

Za jego pomocą mogą oni zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji. Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą "Porozmawiaj z InPost", a także na Messengerze – informuje serwis "Dla Handlu".

Jednocześnie Rafał Brzoska, prezes InPostu zaapelował do klientów, by jak najszybciej odbierali swoje paczki, tak by nie tworzyły się niepotrzebne przestoje.

Zobacz także: Obejrzyj: Koronawirus zatrzymał turystykę. Idzie fala zwolnień

- Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost – powiedział.

W związku ze szczególnymi zasadami higieny, InPost zrezygnował z podpisów, a zamiast nich wprowadził kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu z kurierem. Dzięki aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki Paczkomatu – bez potrzeby dotykania panelu sterującego.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także: Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(277)
Shrek
4 lata temu
naprawdę fajnie, że to się wszystko tak szybko odbywa. Chociaż fakt, że paczkomaty są przepełnione, a to tylko utwierdza w tym ile mają roboty i że trzeba jak najszybciej to odbierać
Korek
4 lata temu
trzeba przyznać, że pomimo nawału pracy te dostawy od inpostu są błyskawiczne
Zelda
4 lata temu
Fajnie. Naprawdę fajnie się ostatnio rozwijają i wdrażają ciekawe pomysły.
Agata
4 lata temu
Fajnie, że wprowadził takie różnorodne opcje dla klientów, dzięki czemu można uzyskać informacje. Tak jak piszą, nikt wcześniej tego nie robił, także ich pomysły naprawdę są fajne i nowe dla nas wszystkich.
Major Ponury
4 lata temu
Jestem w szoku (chociaż nie do końca - to było do przewidzenia) przez wzgląd na liczbę usprawnień udogodnień i zmian na korzyść - w ostatnim czasie to co chwilę coś nowego się w tej kwestii pojawia. Trzymają tempo równo, nie da się zaprzeczyć. Ewidentnie ludzie z inposta wiedzą co robią. Konkurencję zmietli już dawno, teraz tylko trzymać kciuki, żeby utrzymali się na pozycji lidera (wg. moich subiektywnych rankingów), ale to nie powinien być dla nich problem.
...
Następna strona