Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
oprac. Natalia Kurpiewska
|
aktualizacja

Lody Ekipa od Friza. Produkcja sięgnęła maksimum. Popyt przekroczył możliwości Korala

73
Podziel się

Popyt na lody od Ekipy Friza przerósł najśmielsze oczekiwania wszystkich, łącznie z producentem. Koral, choć uruchomił dodatkowe linie produkcyjne, nie jest w stanie sprostać tej popularności. Firma wydała oświadczenie.

Lody Ekipa od Friza. Produkcja sięgnęła maksimum. Popyt przekroczył możliwości Korala
Koral przekroczył możliwości produkcyjne. Popyt na lody Ekipa nie spada (YouTube)
bEigOxCJ

Od kilku tygodni popularność lodów Koral, które powstały przy współpracy z ulubieńcem młodych internautów, Frizem, nie maleje. Sieć musiała uruchomić kolejne linie produkcyjne, aby zaspokoić popyt na ten produkt.

Natomiast i to okazało się niewystarczające. Bowiem Koral w oświadczeniu wysłanym redakcji portalu dlahandlu.pl przyznaje, że nie ma już obecnie możliwości, aby zwiększyć produkcję lodów.

"Obecny popyt na lody EKIPA w znacznym stopniu przewyższa nasze możliwości produkcyjne i to pomimo faktu, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wbrew pierwotnym planom zwiększyliśmy produkcję kilkakrotnie”"- czytamy w odpowiedzi Mariusza Jurka, dyrektora generalnego producenta.

bEigOxCL
Zobacz także: Ponad 100 zł za kg malin. Ten sezon będzie drogi? Ekspert wyjaśnia

Mariusz Jurek tłumaczy dodatkowo, że pandemia COVID-19 sprawiła, że niezbędne składniki docierają do firmy w niewystarczających ilościach i z opóźnieniem.

Kim jest Friz?

bEigOxCR

Karol Wiśniewski, w internecie znany swoim widzom jako Friz, to twórca, który razem z innymi influencerami, tworzącymi Ekipę, publikują filmiki na YouTubie. Jego kanał obserwuje ponad 4,3 mln widzów.

- Myślę, że dla 10- czy 15-latków Friz jest dużo wyżej w hierarchii niż każdy polski aktor. Dzięki mediom społecznościowym widzowie mają z nim kontakt codziennie, poza tym wiedzą jak mieszka, jakie ma codzienne problemy i co lubi robić. Czegoś takiego nie da nam żaden aktor - tłumaczył money.pl Jakub Biel, ekspert ds. nowych mediów i kreatywnego marketingu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bEigOxDm
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(73)
Karol
miesiąc temu
TO SĄ NAJWIĘKSI ŚCIEMNIACZE CIEKAW JESTEM KTO ZA TĘ PROPAGANDOWĄ REKLAMĘ PŁACI
pytajka
miesiąc temu
może Friz zacznie lansować wśród małolatów warzywa i owoce , skoro ma na nich taki wpływ ? Też na tym zarobi, a jemu pewnie wszystko jedno , byleby kasa płynęła
Nick
miesiąc temu
Zabrakło wody i cukru?
bEigOxDn
qweaws
miesiąc temu
kaktusy sa lepsze:)
Mecenas
miesiąc temu
Ale ściema
...
Następna strona