Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Nadchodzi era "podłączonych". Pokolenie C przejmuje rynek

27
Podziel się:

Młodzi wchodzący na rynek pracy są kojarzeni z lenistwem i chęcią zarabiania za nic. Tymczasem przekształcenia rynku pokazują, że to oni w nim odnajdą się najlepiej.

Młodzi są przyszłością rynku. A wraz z nimi przyjdzie praca zdalna w większości firm.
Młodzi są przyszłością rynku. A wraz z nimi przyjdzie praca zdalna w większości firm. (Fotolia)

Jak informuje "Puls Biznesu" przyszłością firm są pracownicy na co dzień korzystający z internetu. Tacy, którzy rozumieją współczesne trendy w nim panujące i potrafią się w nim swobodnie poruszać.

Dzisiaj firmy muszą poszerzyć swoją ofertę o działanie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Przedstawiciele pokolenia C (od angielskiego connected - połączony/podłączony) są w tym przypadku w lepszej sytuacji, ponieważ korzystają z nich nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Rozumieją je daleko lepiej niż ich starsi koledzy z pracy. Cechują się również wyższą elastycznością i chętniej zmieniają miejsce zamieszkania dla celów zawodowych.

Pokolenie ludzi w średnim wieku nie nadąża za współczesną technologią. Urodzili się jeszcze przed boomem technologicznym i wszystkiego musieli się nauczyć w trakcie życia. Tymczasem współczesne pokolenie jest podłączone do internetu niemalże od urodzenia.

Zobacz także: Zobacz także: Obniżka PIT. "To pomysł przedwyborczy, termin wprowadzenia nie jest przypadkowy"

Internet jest przyszłością funkcjonowania spółek – nie tylko korporacji, ale też firm o lokalnym znaczeniu. Dlatego coraz chętniej będą one sięgać po pracowników z pokolenia „podłączonego”.

Jednocześnie zmuszone będą do zmiany sposobu funkcjonowania, np. poprzez otwarcie się na pracę zdalną, ponieważ obecne pokolenie, które wchodzi na rynek, cechuje niechęć do pracy w biurze.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
rynek pracy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(27)
War
5 lata temu
Akurat najnowsze badania na zlecenie zachodnich korporacji dowodzą, że przesadne inwestowanie w marketing internetowy, jak i targetowanie z ofertą osób młodych jest nieefektywne. Przyczyna jest prosta: młodzi ludzie mało zarabiają, a przez to kampania skierowana do nich jest nierentowna. Na dodatek zdają sobie sprawę z zagrożenia jakie stanowi nadmierne zadłużanie się, więc nie są skorzy do życia "ponad stan".
Yoyo
5 lata temu
Niestety, brednie.... czy srednie pokolenie przez to, ze siensuczylo internetu, a nie z nim urodzilo, jest gorsze? Glupota. A co z tzw "experience"? Tego Internet nie nauczy..
Karina
5 lata temu
Nie zgodzę się z tym , że pokolenie w średnim wieku nie jest tak biegłe w internecie i mediach społecznościowych jak nowe pokolenie C. Poruszamy sie po nim bardzo sprawnie. Internet nie jest dla nas żadną zagadką. Wiem to po sobie , jak i wieku moich przyjaciół i znajomych.
Janek
5 lata temu
Zapomniałem dodać, że te dzieci urodzone z IT nie wiedzą co to Basic i nie znają komend Dosa czy jak kto woli wiersza poleceń.
Janek
5 lata temu
Dziwne podejście, tak jakby byli potrzebni sami handlowcy i pr-owcy, na rynku brakuje techników i robotników, a te gimbusy się do niczego nie nadają.
...
Następna strona