Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiały Prasowe
|
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

O osobistej odwadze i dobrej strategii w sieci franczyzowej

Podziel się:

Koniec roku sprzyja strategizowaniu - rozmowom o strategii, odwadze i aspiracyjności, które trzeba wpisać pewnie w każdą dobrą strategię. W organizacjach franczyzowych ważne jest, aby tworząc plany strategiczne, nie zgubić franczyzobiorców i uwzględniać ich autentyczne odważne cele i dążenia przedsiębiorców. Jak wybrać franczyzę, która potrafi "podłączyć" Cię do swojej dobrej strategii, abyś dzięki temu mógł nie tylko lepiej konkurować lokalnie i nie tylko lepiej zarabiać a przede wszystkim, aby projekt franczyzowy stał się Twoją przedsiębiorczą podróżą w kierunku odważnego i autentycznego życia?

O osobistej odwadze i dobrej strategii w sieci franczyzowej
(materiały partnera)

Jestem przekonana, że franczyzodawca i franczyzobiorca powinni mieć takie same priorytety strategiczne. Czy zatem warto włączać franczyzobiorców w system rozwoju strategicznego?

Pytanie to stanowi centralny punkt dyskusji w najnowszym odcinku webinarium My Franchise 2.0, zatytułowanym "O osobistej odwadze, zuchwałości i dobrej strategii sieci".

W świecie franczyzy zgranie pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcą odgrywa kluczową rolę w rozwoju sieci. Osiągniecie takiej spójności jednak łatwe to nie jest, bo trzeba przygotować do tego Organizację. Zbudować systemy operacyjne, podłączyć technologię. – Nie każda sieć, wie, jak to zrobić i nie każda będzie chciała w taki proces inwestować. Wiele sieci nie zdecyduje się na takie podejście.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Webinarium #3 My Franchise 2.0. Jak wybrać dla siebie dobrą franczyzę?

We franczyzie wykorzystuj efekt sieciowy

Tymczasem warto pamiętać, że jeśli decyduje się na działanie w modelu franczyzy, to decyduje się jednocześnie na wykorzystanie efektu sieci do budowania wyniku w rynku. - Jak zgubicie franczyzobiorców na tej ścieżce i pozwolicie im działać rozłącznie, trudno Wam będzie zrealizować Waszą wizję strategiczną, a franczyzobiorcom trudno będzie zarobić na potencjale sieci.

Ale niektórzy mówią, że to twarda franczyza i nie chcą się tak działać.

Dlaczego to jest ważne, aby mieć te same cele

Utrata Franczyzobiorców na drodze do wspólnej wizji może skomplikować realizację celów strategicznych całej sieci, nie tylko celów pojedynczych unitów franczyzowych. Włączanie franczyzobiorców w procesy rozwoju strategicznego ułatwia realizację wizji. Ludzie się lepiej angażują. Wydaje się też, że wtedy łatwiej jakoś o konsensus we współpracy, szczególnie, jeśli wdrożenie strategii wiąże się z inwestycjami po stronie Franczyzobiorcy

Think Bigger

Zaprojektujcie wizję strategiczną Waszej sieci, pomóżcie franczyzobiorcom ją zrozumieć i zrealizować na jego lokalnym rynku. To rozwija franczyzobiorców. Przede wszystkim jednak stymuluje proces odważnego myślenia, które robi różnicę. - "Think Bigger". - Ludzie się angażują, współtworzą, powstaje innowacja. Mają jasność drogi i dążą do celu. – Czują się prawdziwymi Właścicielami tego biznesu franczyzowego, łączą ten projekt przedsiębiorczy ze swoimi osobistymi aspiracjami.

Odwaga Organizacji i odwaga Ludzi w Organizacji - franczyzobiorców, managerów, dobrze zintegrowane, pomagają zrealizować strategię. - Jako franczyzobiorca, dobrze dołączać do odważnych Organizacji, które pozostawiają franczyzobiorcom przestrzeń na odwagę.Fajnie jest umieć być zuchwałym a jeszcze fajniej móc tę odwagę na co dzień praktykować.

Monika Ferreira

Inspirujący Goście Webinarium

Goście reprezentują różne strony rynku: perspektywę Franczyzodawcy, Franczyzobiorcy i Foundera Spółki z potencjałem franczyzowania.

Rafał Kołłątaj, Wiceprezes Columbus Elite Grupa Columbus Energy S.A., rozwijający sieć partnerską i Zieloną Franczyzę w obszarze odnawialnych źródeł energii.

Michał Kędzierski, Franczyzobiorca Soward Franczyzy Edukacyjne.

Wojciech Wieroński, Członek Zarządu OTCF S.A. Marka 4F, która planuje silną ekspansję globalną sieci franczyzowej.

Jakub Buga, CEO Gleevery, startup impactowy, dla którego franczyza może być za chwilkę ciekawym narzędziem na ścieżce wzrostu.

Spotkanie prowadzi Monika Ferreira, Founding Partner i Doradca Strategiczny I'GS In Good Strategy, Franczyza 2.0.

W ekosystemie Franczyza 2.0 pomagamy Kandydatom na Franczyzobiorców dobrze zrozumieć, wybrać i dopasować dla siebie dobrą franczyzę. Podrzucamy narzędzia i rozwiązania, pozwalające zrozumieć, które franczyzy na rynku spełnią ich ambicje, cele życiowe i finansowe. - Warto wybrać taką franczyzę, mówimy, gdzie można się rozwijać przedsiębiorczo, spełniać się po ludzku, budować markę osobistą lokalnego przedsiębiorcy i jako biznes, rosnąć zyskownie!

Zapraszamy do obejrzenia Webinarium.

Materiał sponsorowany przez I'GS In Good Strategy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.