Materiał partnera MIT Sloan Management Review Polska
Po sukcesie Kongresu Online MIT SMRP, nie zwalniamy tempa. Kwietniowe wydarzenie było realną odpowiedzią na aktualną sytuację społeczno-gospodarczą w Polsce i na świecie. Jego tematyka oscylowała wokół nadchodzącego kryzysu, spowolnienia gospodarczego i związanej z tym koniecznością większej cyfryzacji procesów, produktów, usług oraz samego podejścia do pracy.
Zbliżająca się Konferencja będzie poświęcona „nowej normalności”. Powrót biznesu do pełnego działania wymaga nowych rozwiązań i technologii. Rzeczywistego, a nie tylko pozornego przestawienia się na cyfrowe rozwiązania i cyfrowe przywództwo. Nowy świat biznesowy wymaga nowych pomysłów i unikatowych metod. Cyfrowe przyśpieszenie w nowych warunkach może być nie tylko szansą na przetrwanie, ale także na zdobycie przewagi konkurencyjnej. Nowa normalność wykuwa nowych liderów – zdobywając odpowiednią wiedzę – możesz być jednym z nich.
O tym, jak tego dokonać opowiedzą m.in. dr Anna Topol, szefowa technologii w globalnym laboratorium THINK Lab utworzonym przy IBM Industry Research Group; Michael Shrage, jeden z najbardziej prowokujących na świecie myślicieli o innowacjach pionier w zakresie technik szybkiego prototypowania, symulacji i modelowania; Monika Ferreira, Doradca Strategiczny & Partner Zarządzający w praktyce doradztwa strategicznego I’GS In Good Strategy.
W jaki sposób technologia może wspierać biznes w rzeczywistości postpandemicznej? Jak przeprowadzić udaną transformację cyfrową w zupełnie nowych warunkach biznesowych? Jak zregenerować swój biznes dzięki wsparciu nowych technologii? Jak zaadaptować się do nowych reguł gry? To tylko niektóre z zagadnień, które zostaną poruszone na konferencji MIT Sloan Management Review Polska.
Partnerem głównym wydarzenia jest Cloudware, a partnerami firmy: Billennium, 3SOFT, Cloudera, GPW, GPW Tech, HUAWEI, IBM, Objectivity, Salesforce. Partnerem technologicznym jest firma T-Systems
Do zobaczenia 27 maja.
Zapisy i więcej informacji pod linkiem.
Materiał partnera MIT Sloan Management Review Polska