Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Agnieszka Gotówka
|
Partnerem treści jest marka Answear.com

Rok 2021 należał do Answear.com

Podziel się:

Styczeń to czas podsumowań. Bilans zysków i strat motywuje do działania i pozwala z dystansem spojrzeć na to, co dotychczas udało się osiągnąć. Szczególne powody do dumy ma Answear.com. Marka w 2021 r. postawiła na zmiany, co nie tylko przyciągnęło nowych klientów, ale też pozwoliło na uzyskanie rekordowych przychodów ze sprzedaży.

Rok 2021 należał do Answear.com
(materiały partnera)

2021 r. Answear.com zamyka świetnym wynikiem. Sprzedaż on-line wyniosła 721 mln, co w porównaniu z 2020 r. dało wzrost o 67%. Przychody ze sprzedaży za całe ostatnie 12 miesięcy osiągnęły 680 mln zł (wzrost o 66%). Rekordowy był IV kwartał 2021, kiedy to sprzedaż on-line była większa aż o 78% w stosunku do analogicznego kwartału poprzedniego roku i wyniosła 282 mln zł.


Osiągnięte przez Answear.com wzrosty sprzedaży w IV kwartale 2021 r. przebiły nasze założenia na ten okres. Wpływ na nie miał szereg czynników, w tym m.in. realizacja nowej strategii komunikacji z klientem, która skupiała się na nowoczesnej, silnej i aktywnej kobiecie oraz zrealizowana w tym duchu trzecia w tym roku szerokozasięgowa kampania marketingowa. Polepszyliśmy efektywność działań w zakresie digital marketingu, co przełożyło się na wzrost ruchu na stronach, a w efekcie na zwiększenie skuteczności finalizacji transakcji, wzrost współczynnika konwersji i średniej wartości koszyka.

-Krzysztof Bajołek - prezes zarządu Answear.com

10 lat Answear.com na polskim rynku

Multibrandowy sklep Answear.com w ubiegłym roku obchodził 10. rocznicę pojawienia się na rynku. To świetna okazja do tego, by głośno mówić o tym, co dotychczas udało się osiągnąć. A jest tego sporo.

W styczniu 2021 r. spółka z sukcesem zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wystartowała też w trzech kolejnych krajach: Grecji, Chorwacji i na Cyprze (w sumie Answear.com działa na terenie 10 krajów, w planie są kolejne debiuty na arenie międzynarodowej).

Jednym z poważniejszych wyzwań była migracja polskiego sklepu do nowej platformy ecommerce. Wszystko po to, by klienci mieli jeszcze lepszy dostęp do ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek, a komfort robienia zakupów był jak najwyższy.

Answear.com nie zwalnia tempa

Spółka robi wszystko, by przekuć sukces w działanie. Plany są ambitne. W kolejnych miesiącach otwarta zostanie nowa kategoria Home & living. To tu klienci znajdą mnóstwo pozytywnej energii. Zobaczą, że warto żyć aktywnie, bezkompromisowo i na swój ciekawy sposób. W tej kategorii dostępne będą designerskie przedmioty, które nadadzą charakteru i niepowtarzalnego klimatu każdemu wnętrzu.

W planach jest też dynamiczny rozwój marki własnej answear.LAB, która za swoją działalność otrzymała wiele polskich i międzynarodowych nagród, m.in. Złote Spinacze, E-commerce Polska Awards 2021, IPRA Golden World Awards 2021. Była też nominowana w jednym z największych międzynarodowych konkursów branży public relations – IN2 Sabre Awards.

Ubrania z kolekcji answear.LAB to kreacje dla silnych i pewnych siebie kobiet. Projektanci inspiracji szukają w świecie sztuki, kultury, literatury i filmu. Ubrania pozwalają się wyróżnić, a kobiety mogą z ich pomocą wyrazić swój styl i niezależność. To szczególnie ważne teraz, gdy tak wiele z nas angażuje się w walkę o swoje prawa. answear.LAB z pomocą potencjału lokalnych fabryk, niewielkich wytwórni i niezależnych projektantów, pozwala to wyrazić.

Społeczna odpowiedzialność i troska o naturalne zasoby

Obecne czasy zmuszają nas do ochrony planety. Czas beztroski minął. Musimy wspólnie zacząć walczyć o Ziemię, której zasoby drastycznie się kurczą.

By coś zmienić, trzeba działać na wielu polach. Jednym z nich są świadome zakupy. Szafy pełne słabej jakości ubrań wyszły z mody. Teraz warto stawiać na dobrej jakości odzież, która dzięki odpowiednim stylizacjom, nieustannie będzie dobrze się prezentować. Doskonale wie o tym Answear.com, który oferuje ubrania, buty i torebki najlepszych światowych marek, ale też stawia na ekologiczne rozwiązania.

Marce udaje się m.in. zmniejszyć ślad węglowy. Wszystkie zamówione produkty trafiają dla klientów w jednej paczce (można ją wykorzystać również przy ewentualnych zwrocie) i są wysyłane do klientów z całej Europy z jednego, centralnie położonego centrum logistycznego.

Answear zainicjował także akcję Wear & Share – dzięki niej udało się zebrać 25 ton odzieży, która dostanie nowe życie oraz posadzić 1000 sadzonek drzew. Projekt trwa nadal i każdy może wziąć w nim udział.

Informacje o Answear.com

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy. W swojej ofercie ma szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. Aktualnie działa na 10 rynkach. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień.

Partnerem treści jest marka Answear.com

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera