Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany przez Zeroqs

­Technologia, która odmienia proces zakupów. Poznaj rozwiązanie od ZeroQs!

Podziel się:

Wraz z dynamicznym rozwojem nowych technologii, handel detaliczny przechodzi znaczące zmiany, które wpływają na sposób, w jaki klienci dokonują zakupów w sklepach. Nowoczesne rozwiązania dla sieci handlowych takie jak mobilne kasy samoobsługowe nie tylko upraszczają proces zakupowy, ale także pomagają dopasować go do preferencji współczesnego konsumenta. Dowiedz się, jak dzięki innowacyjnym technologiom całkowicie przemodelować tradycyjny proces zakupowy, na pierwszym miejscu stawiając wygodę i satysfakcję swoich klientów.

­Technologia, która odmienia proces zakupów. Poznaj rozwiązanie od ZeroQs!
(materiały partnera)

Nowe technologie w rozwoju placówek handlowych

Wprowadzanie innowacji do sklepów ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia przyciągnięcia i utrzymania klientów. W dużej mierze to właśnie dzięki nowym technologiom zakupy w placówkach handlowych stają się szybsze, bezpieczniejsze i bardziej komfortowe, zwiększając stopień zadowolenia konsumentów. Nic więc dziwnego, że wszelkie nowinki technologiczne budzą tak ogromne zainteresowanie w branży retail.

Proces zakupowy według preferencji współczesnego konsumenta

Bogaty i jakościowy asortyment, akcje promocyjne czy programy lojalnościowe nie wystarczą już, by przekonać klientów do zakupów w konkretnych sklepach. – Dzisiejszy konsument oczekuje, że proces zakupowy będzie kojarzył mu się z szeroko rozumianym komfortem, definiowanym np. przez możliwość skorzystania z inteligentnych wózków czy dokonywania płatności w wygodny sposób. Placówki, które zaspokajają te oczekiwania, zyskują przewagę konkurencyjną i zdobywają lojalność klientów – podkreśla Jarosław Kaczmarczyk, CEO firmy ZeroQs, zaopatrującej sieci handlowe w nowe technologie.

Marnowanie czasu w długich kolejkach, nieefektywna obsługa czy ograniczone opcje płatności to od lat jedne z głównych czynników, wpływających na negatywne postrzeganie sklepów przez konsumentów. Sieci handlowe, które dzięki odważnemu wprowadzaniu nowości potrafią wyeliminować tego rodzaju ograniczenia w swoich punktach, są na najlepszej drodze, by zapewnić pozytywny Shopping Experience, jak w branży określa się doświadczenie zakupowe.

SmartCart – mobilna kasa samoobsługowa

W kontekście nowości technologicznych dla retail’u warto przybliżyć rewolucyjne rozwiązanie, jakim jest mobilna kasa samoobsługowa SmartCart, umożliwiająca klientom szybkie i wygodne kupowanie bez konieczności stania w kolejce do tradycyjnego stanowiska kasjerskiego lub kasy samoobsługowej i żmudnego przekładania produktów. Dzięki temu, zakupy w sklepie stają się znacznie bardziej przyjazne, a cały proces nawet w godzinach szczytu może zająć zaledwie kilka minut.

System SmartCart stanowi połączenie klasycznego sklepowego wózka z czytnikiem kodów kreskowych i ekranem dotykowym. Urządzenie dodatkowo wyposażone jest w kamery i wagę, które nadzorują cały proces. Klient, przechodząc pomiędzy półkami, skanuje kody kreskowe produktów, a następnie umieszcza je w koszyku. System automatycznie identyfikuje zeskanowane towary, obliczając łączny koszt zakupów. Płatność dokonywana jest karta lub gotówką na dedykowanym stanowisku bądź poprzez specjalną aplikację na telefon.

Oparta o nowe technologie mobilna kasa samoobsługowa to doskonałe rozwiązanie dla tych sklepów, które chcą:

  • podążać za współczesnymi preferencjami klientów,
  • ułatwiać proces dokonywania zakupów,
  • optymalizować koszty działalności,
  • skutecznie konkurować na rynku detalicznym.

Warto dodać, że to swoiste połączenie offline i e-commerce przynosi wymierne korzyści nie tylko dla klientów, ale również dla przedsiębiorców z branży retail.

Co możesz zyskać, wprowadzając rozwiązanie od ZeroQs w Twojej sieci handlowej?

Eksperci ZeroQs, marki współpracującej ze zrzeszającą startupy i innowacje inicjatywą EY Polska, podkreślają, że sieci handlowe decydujące się na wprowadzenie do swoich sklepów nowości, jaką stanowi system SmartCart, zyskują przewagę nad konkurencją w kluczowych obszarach. Co więc warto odnotować po stronie korzyści?

  1. Wzrost wydajności – dzięki mobilnym kasom samoobsługowym, zakupy nie wiążą się z oczekiwaniem w kolejkach. Zadowoleni klienci będą więc skłonni, by powrócić do Twojego sklepu.
  2. Bezpieczeństwo transakcji – nowa technologia od ZeroQs gwarantuje wygodne i bezpieczne zakupy, minimalizując ryzyko kradzieży czy oszustw.
  3. Pozyskiwanie danych zakupowych – SmartCart pozwala na zbieranie dokładnych danych dotyczących preferencji konsumenckich Twoich klientów.
  4. Zwiększenie sprzedaży – marketing na ekranie wózka oraz wygodne i przyjazne zakupy w sklepie zachęcają klientów do sięgania po kolejne produkty, co skutkuje wzrostem statystyk sprzedażowych.

Warto w tym miejscu zwrócić uwagę również na kwestie związane z kreowaniem pozytywnego wizerunku sieci handlowej. Również w tym obszarze SmartCart dostarcza wymiernych zysków przedsiębiorcom, wspierając budowę innowacyjnych marek, które w obszerny sposób korzystają z nowości dla sektora retail.

Zakupy na miarę XXI wieku dzięki mobilnej kasie samoobsługowej

Rozwiązanie SmartCart od ZeroQs to przykład, jak nowe technologie w sieciach handlowych mogą rewolucjonizować branżę retail. Ułatwiające zakupy mobilne kasy samoobsługowe poprawiają jakość obsługi klienta i generują nowe możliwości pozyskiwania danych i prowadzenia działań marketingowych, pozwalając zarządcom sklepów jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Wszystko to sprawia, że chcąc poprawić efektywność swojego biznesu i podążać za najnowszymi trendami w branży retail, z całą pewnością warto przetestować innowacyjny system SmartCart w swojej placówce handlowej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Artykuł sponsorowany przez Zeroqs

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.