Prawa Konsumenta – Wszystkie wiadomościHotel, motel czy pensjonat? Uważaj na wakacjachUOKiK wskazuje, co zgodnie z prawem i nazewnictwem, powinny oferować podmioty prowadzące takie obiekty.22.07.2013 12:00Ograniczenia prawne w nazewnictwie produktów. Na to trzeba uważaćNazwa produktu, jako oznakowanie środka spożywczego, nie może wprowadzać konsumenta w błąd.21.07.2013 10:29Komisja Europejska wszczyna postępowanie w sprawie płatności kartami MasterCardKomisja sprawdzi czy również inne praktyki MasterCard nie ograniczają konkurencji.09.04.2013 15:58Nawet 5 mld zł rocznie tracą firmy przez złą obsługę klienta20 proc. Polaków w zeszłym roku choć raz zrezygnowało z zakupu, bo jakość obsługi była niezadowalająca.21.03.2013 9:25Nie wiemy, co jemy. Oto jak oszukują nas producenci żywnościKupując żywność sprzedawaną luzem w ponad połowie przypadków jesteśmy wprowadzani w błąd - wynika z raportu przygotowanego przez UOKiK.20.03.2013 15:06Parlament Europejski chce zmian w prawie ochrony konsumentaZ myślą o lepszej ochronie najsłabszych konsumentów, posłowie opowiedzieli się za wzmocnieniem prawa dającego możliwość wycofania się z umowy.23.05.2012 8:25Zaczynają się wyprzedaże. Tak Cię będą oszukiwać!Handlowcy wiedzą jak wyciągnąć pieniądze z kieszeni klienta. Oto ich chwyty.26.12.2011 7:00•Maciej CzujkoUOKiK: Prezentów nie można zwracaćPrzedświąteczne zakupy raczej planujemy, a do promocji podchodzimy ostrożnie, choć ich nie unikamy.19.12.2011 8:10Sąd będzie zbędny. Wystarczy internetSklep on-line nie uwzględni reklamacji lub nie odda pieniędzy? Zamiast długiego postępowania przed sądem sprawę załatwisz "elektronicznie" w ciągu 30...01.12.2011 6:30Czy można zawrzeć ugodę z Prezesem UOKiK?Przepisy przewidują ugodowe zakończenie przez Prezesa UOKiK postępowania dotyczącego praktyk naruszających interesy konsumentów, ale w praktyce jest...01.09.2011 8:54Producenci wciskają klientom powietrzePompowanie powietrza w opakowania nie jest jedynym trikiem. Coraz częściej też, producenci sprzedają mniej za tę samą cenę.10.05.2011 19:56•tłum. Robert Susło14 dni na zwrot towaru do e-sklepuNawet, jeśli zamówisz go w innym państwie UE. Dodatkowo sklep odda kwotę, jaką zapłaciliśmy za przesyłkę.29.03.2011 6:23Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamySkorzystamy z niej również wtedy, gdy została źle wypełniona.04.03.2011 6:44Obowiązki sprzedawcy w handlu poza lokalem firmowymPrezentacja produktów poza miejscem sprzedaży może wprowadzić klienta w błąd. Dlatego takie umowy podlegają szczególnym regulacjom.11.01.2011 13:43Poprzednia strona12345