Awaria w mBanku zażegnana. Klienci odzyskają swoje pieniądze
Klienci mBanku dokonujący w ostatnich dniach płatności skarżyli się, że bank zaksięgował ich opłaty dwukrotnie. Firma przyznała się do błędu i zapewnia, że w nocy z poniedziałku na wtorek go naprawiła.
Jak pisaliśmy w poniedziałek, część klientów po zalogowaniu się na swoje konto ze zdziwieniem zauważyła, że nie zgadza się saldo. Dokonali płatności w sklepie lub w internecie albo wypłacili pieniądze w bankomacie, a bank dwukrotnie pobrał należną kwotę.
Czytaj więcej: Awaria w mBanku. Części klientom zniknęły pieniądze z rachunków. Bank przeprasza
Tuż przed godziną 22 bank przyznał, że doszło po jego stronie do błędu. Nie poinformował jednak, co jest jego przyczyną.
- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd - przekazał money.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku.
mBank webinar odc. 6: Firma tylko w Internecie. Jak to zrobić?
Natomiast we wtorkowy poranek - tuż po godzinie 7 - mBank na portalach społecznościowych poinformował, że poradził sobie z awarią.
"Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji" - czytamy.
Firma po raz kolejny przeprasza też wszystkich klientów za błąd. W komentarzach klienci potwierdzają, że pieniądze rzeczywiście powróciły na ich konta.
Autor wiadomości na stronie banku mrugnął też okiem do niektórych. "PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić" - czytamy w wiadomości.