Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|

Awaria w mBanku zażegnana. Klienci odzyskają swoje pieniądze

123
Podziel się:

Klienci mBanku dokonujący w ostatnich dniach płatności skarżyli się, że bank zaksięgował ich opłaty dwukrotnie. Firma przyznała się do błędu i zapewnia, że w nocy z poniedziałku na wtorek go naprawiła.

Awaria w mBanku zażegnana. Klienci odzyskają swoje pieniądze
Awaria w mBanku. Bank naprawił błąd w nocy z poniedziałku na wtorek (zdj. ilustracyjne). (money.pl, Rafał Parczewski)

Jak pisaliśmy w poniedziałek, część klientów po zalogowaniu się na swoje konto ze zdziwieniem zauważyła, że nie zgadza się saldo. Dokonali płatności w sklepie lub w internecie albo wypłacili pieniądze w bankomacie, a bank dwukrotnie pobrał należną kwotę.

Tuż przed godziną 22 bank przyznał, że doszło po jego stronie do błędu. Nie poinformował jednak, co jest jego przyczyną.

- Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd - przekazał money.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku.

Zobacz także: mBank webinar odc. 6: Firma tylko w Internecie. Jak to zrobić?

Natomiast we wtorkowy poranek - tuż po godzinie 7 - mBank na portalach społecznościowych poinformował, że poradził sobie z awarią.

"Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji" - czytamy.

Firma po raz kolejny przeprasza też wszystkich klientów za błąd. W komentarzach klienci potwierdzają, że pieniądze rzeczywiście powróciły na ich konta.

Autor wiadomości na stronie banku mrugnął też okiem do niektórych. "PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić" - czytamy w wiadomości.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(123)
zatroskana
3 lata temu
Nadal nie można zalogowac się do mbanku, ani dodzwonić na infolinię. Widocznie cos się dzieje z naszymi pieniędzmi. To skandal. Czy juz trzeba uciekać z tego banku?
Pred
3 lata temu
jam mam tez konto w mbank i nie narzekam karty nie mam płace blikiem więc 0 opłat
Były klient
3 lata temu
Po decyzji sądu ws afery GetBack doszedłem do wniosku, że nie będę trzymał swoich pieniędzy w prywatnym banku, bo i tak są bezkarne a ciężar ponoszą klienci . Dość już tych piramid , które wciąż wracają.
Były klient
3 lata temu
Po decyzji sądu ws afery GetBack doszedłem do wniosku, że nie będę trzymał swoich pieniędzy w prywatnym banku, bo i tak są bezkarne a ciężar ponoszą klienci . Dość już tych piramid , które wciąż wracają.
Były klient
3 lata temu
Po decyzji sądu ws afery GetBack doszedłem do wniosku, że nie będę trzymał swoich pieniędzy w prywatnym banku, bo i tak są bezkarne a ciężar ponoszą klienci . Dość już tych piramid , które wciąż wracają.
...
Następna strona