Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Drago entertainment uplasował pierwszy etap kampanii crowdfundingowej

0
Podziel się:

Warszawa, 18.11.2019 (ISBnews) - Drago entertainment, w pierwszym etapie kampanii crowdfundingowej pozyskał 0,87 mln zł osiągając tym samym wyznaczony cel minimum niezbędny do dojścia emisji do skutku, podała spółka. Środki te zostaną wykorzystane przez studio do realizacji strategii, której najważniejszymi punktami są: produkcja pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival.

Drago entertainment uplasował pierwszy etap kampanii crowdfundingowej

"Dzięki osiągnięciu celu minimum, kampania kontynuowana będzie do 5 grudnia 2019 roku za pośrednictwem platformy Smartfunds" - czytamy w komunikacie.

"Z dużą satysfakcją ogłaszamy osiągniecie celu minimum trwającej kampanii crowdfundingowej zwieńczonej sukcesem na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim uzyskaliśmy potwierdzenie, że inwestorzy wierzą w Drago entertainment i widzą perspektywy rozwoju naszego studia. Pozyskane finansowanie przyspieszy implementację naszej długoterminowej strategii, polegającej na produkcji pięciu symulatorów rocznie i średniobudżetowej gry FPS/Survival 'FrostFall' oraz zmiany formy prawnej spółki na spółkę akcyjną połączonej z debiutem na rynku NewConnect. Wierzymy, że dzięki realizacji tego planu spółka znacząco przyspieszy swój rozwój i w szybkim tempie zbuduje silną pozycję na konkurencyjnym rynku gier. Kontynuujemy kampanię crowdfundingową i docelowo zależy nam na pozyskaniu finansowania na poziomie do 1,56 mln zł. Pozwoli nam to rozszerzyć przyszłoroczne plany, m.in. o rozbudowę zespołu deweloperskiego, zwiększenie liczby portów gier na inne platformy, czy ważny dla promocji studia i jego produkcji udział w zagranicznych
targach i konferencjach" - skomentowała prezes Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.

W ostatnich miesiącach studio ogłosiło pięć z sześciu planowanych na ten rok pre-produkcji, których wydanie zostanie współfinansowane z pozyskanych w kampanii środków. Wśród nich jest jeden średnio-budżetowy tytuł utrzymany w konwencji FPS/Survival - "FrostFall" oraz cztery mniejsze symulatory: "Gas Station Simulator", "Food Truck Simulator", "Airport Contraband Simulator" i "Detective Simulator", podano także.

"Na początku grudnia spółka ogłosi kolejny, ostatni symulator, którego premiera przewidziana jest również na 2020 rok. O kolejności tworzenia i publikacji poszczególnych symulatorów zadecyduje zainteresowanie graczy na platformie Steam" - czytamy dalej.

"Opinie graczy są dla nas drogowskazem w uzyskaniu informacji, który tytuł cieszy się największym zainteresowaniem zebranego wokół naszych produkcji community. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, że pierwszy tytuł: 'Gas Station Simulator' udało się nam wprowadzić na top wishlistę na platformie Steam w ciągu miesiąca od umieszczenia zapowiedzi gry na platformie. Biorąc pod uwagę zmiany, jakie ostatnio zaszły na platformie Steam, uważamy ten wynik za bardzo dobry. Docelowo planujemy wydać wszystkie gry, ale kolejność wskażą nam gracze. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie tytuły były maksymalnie dopracowane oraz spełniały wymagania pod kątem mechaniki i gameplay'u. Dzięki różnorodności każdej z gier będziemy mogli także zaobserwować, które rozwiązania najbardziej przypadają graczom do gustu. W tym roku zamierzamy pokazać graczom jeszcze jedną zapowiedź symulatora, a już myślimy o kolejnych" - dodał szef studia i jeden z założycieli Drago entertainment Lucjan Mikociak, cytowany w komunikacie.

Drago Entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)