Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

hubraum, inkubator Deutsche Telekom, objął udziały w Justtag Group

0
Podziel się:

Warszawa, 28.01.2019 (ISBnews) - Deutsche Telekom, poprzez swój inkubator technologiczny hubraum, objął udziały Justtag Group, podała spółka.

hubraum, inkubator Deutsche Telekom, objął udziały w Justtag Group

"16 miesięcy po tym, jak Justtag (grupa Dirlango) przejęła KoalaMetrics, projekt wspierany przez Deutsche Telekom i hubraum, współpraca ta weszła w nową fazę. Tym razem to niemiecki inwestor dołączył do udziałowców Justtag, przejmując pakiet udziałów warszawskiej spółki, tworzącej rozwiązania do marketingu łączące świat online z offline. Cel inwestycji jest jasny: ma napędzić Justtag do szybkiej ekspansji poza granice Polski" - czytamy w komunikacie.

"Patrząc na bogate portfolio inwestycyjne Deutsche Telekom, widać, że nasz nowy inwestor bardzo starannie wybiera innowacyjne spółki z całego świata. Świetnie być w tym gronie. Jesteśmy dowodem na to, że także w Polsce powstają unikalne technologie dla świata marketingu. Wsparcie Justtag przez potężnego partnera otworzy nam szerzej drzwi na nowe rynki" - podkreślił prezes Justtag Group Tomasz Chłodecki, cytowany w komunikacie.

Justtag, ze swoimi kompetencjami w zakresie analizy zachowania użytkowników w oparciu o mikrolokalizację, ma potencjał ku temu, by poszerzyć ofertę produktową Deutsche Telekom z segmentu analityki big data, dodał dyrektor inwestycyjny hubraum Florian Steger, cytowany w komunikacie.

"Deutsche Telekom to partner, jakiego szukaliśmy. Doświadczony, rozumiejący unikalne przewagi technologiczne Justtag i swobodnie poruszający się po globalnym rynku. Dla marketerów połączenie świata offline i online w jednej technologii to Święty Graal. Justtag przekuwa to w rzeczywistość, wykorzystując potencjał machine learning" - stwierdził założyciel Dirlango Łukasz Wejchert, cytowany w komunikacie.

Justtag m.in. w ramach KoalaMetrics, dostarcza narzędzia i dane zmieniające obraz reklamy internetowej. Dzięki jego kolejnym rozwiązaniom, marketerzy mogą budować internetowe kampanie marketingowe także w oparciu o zachowania klientów w offline. Grupa rozwija też produkt JustWIFI: to lider w Polsce w segmencie rozwiązań reklamowych opartych o wi-fi, wdrożonych m.in. na 11 największych lotniskach w Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)