Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|

LPP wchodzi na nowe rynki. W Kazachstanie otwarto pierwszy salon Reserved

11
Podziel się:

Odzieżowa grupa LPP pokazuje, że polska marka z powodzeniem może podbijać zagraniczne rynki. Najnowszy salon sprzedaży stanął blisko 4 tys. km na wschód od naszego kraju. A będzie ich tam więcej.

Kazachstan jest 23. krajem, na którym gdańska spółka będzie rozwijać swoją sieć.
Kazachstan jest 23. krajem, na którym gdańska spółka będzie rozwijać swoją sieć. (LPP / materiały prasowe)

Z końcem października polska firma odzieżowa otworzyła pierwszy salon swojej flagowej marki Reserved w kazachskim Ałmaty - informuje LPP w komunikacie.

Kazachstan jest 23. krajem, na którym gdańska spółka będzie rozwijać swoją sieć. Jak zapewniają władze LPP, to kolejny etap realizacji strategii międzynarodowej ekspansji.

W pierwszej kolejności debiutu w Kazachstanie doczekała się flagowa marka Reserved. Oficjalne otwarcie pierwszego sklepu odbyło się 31 października w Centrum Handlowym Dostyk Plaza, znajdującym się przy jednej z głównych ulic, w samym sercu miasta. Na łącznej powierzchni 2 385 metrów kwadratowych. Trójkondygnacyjnego salonu dostępny jest asortyment zarówno damski, męski, jak i dziecięcy.

Kolejne otwarcia, tym razem marek House, Mohito oraz Sinsay, odbędą się 21 listopada w Centrum Handlowym A'port. Do końca tego roku goście tej samej galerii będą mogli odwiedzić również salony marki Reserved oraz Cropp. Łączna powierzchnia najmowana przez spółkę w centrum handlowym A'port wyniesie ponad 4 800 metrów kwadratowych, z czego blisko połowę zajmie oferta marki Reserved. Wszystkie salony będą ulokowane w nowo rozbudowanej przestrzeni handlowej centrum.

- Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent. Taka dynamika nie byłaby możliwa bez nowych rynków - komentuje Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.

Zobacz także: Tak się robi modę w Polsce. Zobacz LPP od kuchni

Wskazuje, że w ostatnim czasie gospodarka Kazachstanu rozwija się bardzo obiecująco, a działania prywatnych inwestorów wpływają na systematyczne jej pobudzanie. Efekt ten dostrzec można również w ożywieniu branży handlowej. Wiceprezes dodaje, że poza wysokim popytem, firma korzystać może z atrakcyjnej oferty nowych przestrzeni handlowych.

W 2019 roku, w stolicy Kazachstanu - Astanie, LPP planuje kolejne otwarcia salonów wszystkich marek, tym razem w centrum handlowym Abu Dhabi. Planowana najmowana powierzchnia będzie liczyła blisko 4 600 metrów kwadratowych.

Jak podkreślają władze LPP, ich ambicją jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. Obecność w Kazachstanie to dla spółki jeden z etapów rozwoju sieci sprzedaży w Azji Centralnej oraz ważny krok w budowaniu globalnej rozpoznawalności. W planach na 2019 rok są debiuty m.in. w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(11)
WYRÓŻNIONE
Civer
6 lat temu
Kolejny rynek będzie podbity, brawo
pineska
6 lat temu
No i bardzo dobrze, niech polska marka zdobywa kolejne rynki i odnosi kolejne sukcesy, to przecież również dobra reklama dla naszego kraju.
Krzysiek
6 lat temu
LPP pokazuje, że polskie przedsiębiorstwa też potrafią swoimi produktami zainteresować zagraniczne rynki. Chociaż pojedyncze polskie przedsiębiorstwa mają swoje sklepy w innych krajach.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (11)
hulit
6 lat temu
Jest moc, spółka robi systematyczne postępy, tak jak obiecywała inwestorom
adam
6 lat temu
Kurde, mają rozmach, co roku nowy rynek, a otwarcie takiego salonu w nowym otoczeniu to pewnie niemałe wyzwanie.
tomasz
6 lat temu
23 kraje to już takim wynikiem można się pochwalić, zwłaszcza, że są to wielkopowierzchniowe salony, a nie butiki czy wyspy.
tomasz
6 lat temu
23 kraje to już takim wynikiem można się pochwalić, zwłaszcza, że są to wielkopowierzchniowe salony, a nie butiki czy wyspy.
Krzysiek
6 lat temu
LPP pokazuje, że polskie przedsiębiorstwa też potrafią swoimi produktami zainteresować zagraniczne rynki. Chociaż pojedyncze polskie przedsiębiorstwa mają swoje sklepy w innych krajach.