Biznes pomaga sportowi, a sport biznesowi. Dlaczego sponsoring się opłaca?
Zawodowi sportowcy rzadko mogą sobie pozwolić na osiąganie sukcesów bez wsparcia sponsorów. To z kolei przekłada się na wiele korzyści dla firm, które są skłonne sfinansować treningi czy wyjazdy na zawody. Jaką rolę w biznesie pełni sponsoring sportu?
Podczas Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki w Zakopanem poruszano wiele ważnych tematów, a jednym z najgłośniej wybrzmiewających był sponsoring sportu i nie chodzi tu tylko o sport zawodowy. Jak pokazuje przykład Orlenu, warto pomagać również sportowi amatorskiemu, ponieważ uprawia go znacznie więcej osób i ma to ogromne przełożenie na zadowolenie i zdrowie społeczeństwa. O biznesowych korzyściach sponsoringu sportowego opowiedział nam Grzegorz Bałkowiec, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN.