Co dziś jest siłą napędową marki? "Długoterminowość i wyróżnialność"
Jest takie stwierdzenie, że marka kreuje lojalnych klientów. Jak więc kreować markę? - Ważne, aby myśleć o marce w długim terminie - mówił podczas kongresu Impact’22 Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
Źródło zdjęć: © wp.tv
oprac. KOL
Długoterminowość i wyróżnialność. Tak dziś buduje się marki zdaniem eksperta banku BNP Paribas. Są to, jak zauważa Darek Maciołek, elementy, które odkładają się w umysłach potencjalnych odbiorców.
- Co ważne, wyróżnialność musi charakteryzować się czymś, co jest adekwatne dla grupy docelowej. Dzięki temu można zbudować coś, co nazywa się "lubieniem". Dzięki temu skłonność do rekomendowania marki będzie większa - podkreśla ekspert.
Jak dodaje, dla BNP Paribas ważne jest niwelowanie różnic, postawienie na ekologię oraz finansowanie firm, które mają pozytywny wpływ na środowisko.
Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. Rozmowa podczas ImpactCEE.
Płatna współpraca z ImpactCEE
Źródło artykułu: money.pl