Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
aktualizacja
Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Co dziś jest siłą napędową marki? "Długoterminowość i wyróżnialność"

Podziel się:

Jest takie stwierdzenie, że marka kreuje lojalnych klientów. Jak więc kreować markę? - Ważne, aby myśleć o marce w długim terminie - mówił podczas kongresu Impact’22 Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Co dziś jest siłą napędową marki? "Długoterminowość i wyróżnialność"
Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas (wp.tv)

Długoterminowość i wyróżnialność. Tak dziś buduje się marki zdaniem eksperta banku BNP Paribas. Są to, jak zauważa Darek Maciołek, elementy, które odkładają się w umysłach potencjalnych odbiorców.

- Co ważne, wyróżnialność musi charakteryzować się czymś, co jest adekwatne dla grupy docelowej. Dzięki temu można zbudować coś, co nazywa się "lubieniem". Dzięki temu skłonność do rekomendowania marki będzie większa - podkreśla ekspert.

Jak dodaje, dla BNP Paribas ważne jest niwelowanie różnic, postawienie na ekologię oraz finansowanie firm, które mają pozytywny wpływ na środowisko.

Zobacz także: Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. Rozmowa podczas ImpactCEE.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl