Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
MLG
|

"Dodatkowa opłata" za parkowanie. Kierowcy często zapominają o jednej rzeczy

128
Podziel się:

Mieszkanka Chorzowa z mężem pojechała na zakupy do marketu budowlanego. Okazało się, że za parkowanie muszą zapłacić 120 zł "dodatkowej opłaty" - informuje katowicka "Gazeta Wyborcza".

"Dodatkowa opłata" za parkowanie. Kierowcy często zapominają o jednej rzeczy
Za parkowanie przy centrach handlowych można sporo zapłacić, jeżeli nie pobierze się darmowego biletu (PAP, DAREK DELMANOWICZ)

Mieszkanka Chorzowa opowiada "Gazecie Wyborczej", że dostała o wezwanie do "opłaty dodatkowej".

"Jako powód przeczytaliśmy, że to za brak wprowadzenia rejestracji samochodu w terminalu. Okazało się, że do zapłaty mam 120 zł, bo wjeżdżając na parking, "zawarłam umowę najmu miejsca parkingowego" - opowiada "Wyborczej" pani Aneta.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czemu Tusk zmienił zdanie ws. CPK? Woś: Społeczeństwo się wściekło

"To dla mnie skandal. Niby jakaś tablica tam stała z informacją, ale kto ma czas to czytać? Poza tym, czy faktycznie po wjeździe na parking, który nawet nie jest ograniczony szlabanem, zawieram z kimś umowę?" - dodaje kobieta.

Parkingi przy centrach handlowych pod lupą

Zarządca parkingu ogranicza sposoby składania reklamacji? Twierdzi, że czas odpowiedzi może się wydłużyć? Straszy poniesieniem kosztów windykacyjnych i egzekucyjnych? To działania niezgodne z prawem - przekonuje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

APCOA Parking Polska jest operatorem parkingów przy szpitalach, biurowcach, hotelach i centrach handlowych na terenie całego kraju. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów docierały liczne skargi dotyczące praktyk stosowanych przez przedsiębiorcę.

APCOA Parking Polska ograniczała konsumentom sposoby składania reklamacji, dopuszczając tylko dwa rodzaje zgłoszeń: poprzez formularz na stronie internetowej lub listownie na adres siedziby. Tymczasem powinna uwzględniać także te składane w innej formie, np. mailowo czy osobiście - przekonuje UOKiK.

Urząd dodaje, że spółka informowała, że termin, w jakim rozpatrzy reklamacje, może być dłuższy niż 30 dni. Jest to sprzeczne z ustawą o prawach konsumenta.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(128)
Nikita
1 tyg. temu
A jak tam benzyna w Berlinie i rosnieft bo komenty zabronione hehehehehehe
dzidek
2 tyg. temu
Popieram opłaty za parking przy dużych sklepach.Darmowe parkowanie zawsze prowadzi do braku miejsc i brudu bo nikt o to nie dba.Natomiast wszelkie cwaniactwo mające na celu wyłudzanie pieniędzy powinno byś ściagane z urzędu.
Robi
2 tyg. temu
Kto pozwala na istnienie takich firm? zbierają haracz od ludzi bo inaczej tego nazywać nie można.Najgorzej jest pod szpitalami ludzie przyjeżdżają schorowani do chorych, o byle co się czepiają wystawiają "mandaty".chory układ ludzka krzywda!
joo
2 tyg. temu
Ta sama sytuacja- chorzów- tylko jeden telefon do kierownictwa marketu budowlanego i sprawa się rozwiązała. Byłem wzburzony - natomiast tam są rozsądni ludzie - i sens wprowadzenia takich zasad też- ale to trzeba by zobaczyć lokalizację
Gosc
2 tyg. temu
Kobieta za kierownicą.to wszystko
...
Następna strona