Jak klienci robią zakupy? Dlaczego sklepy convenience cieszą się wśród nich dużą popularnością?
W naszym kraju konsumenci podchodzą do kwestii zakupów spożywczych bardzo praktycznie. Lubimy zaglądać do tzw. convenience stores, czyli niewielkich sklepów położonych w bliskiej okolicy, w których można zrobić szybkie i wygodne zakupy najpotrzebniejszych produktów. Najmocniejszym graczem na tym rynku jest sieć Żabka, która ma już ponad 10 tys. placówek różnych formatów. Kim jest ich klient? Co kupuje? Jakie innowacje wprowadza sieć i czym jeszcze zaskoczy klientów?
Żabka jest na rynku już od ponad 25 lat. W sklepach sieci można nie tyko kupić produkty spożywcze, ale również skorzystać z coraz szerszej oferty gastronomicznej – ciepłych przekąsek i napojów, które można skonsumować np. w drodze do pracy lub w przerwie na lunch. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Żabka otwiera też nowe formaty sklepów.
Jak wygląda sieć Żabka obecnie? Jak będzie wyglądać w przyszłości? Podczas kongresu Impact'24 opowiedział o tym Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.