Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Klienci nie przestrzegają zasad. Branża handlowa apeluje

Apel Polskiej Organizacja Handlu i Dystrybucji do klientów sklepów. Nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa, więc trzeba ich upomnieć. "Stwarzają zagrożenie nie tylko dla siebie i swoich bliskich, ale także innych konsumentów i pracowników handlu".

Podziel się
Dodaj komentarz
(Getty Images)

Od 4 maja centra handlowe zostały ponownie otwarte. To kolejny etap wprowadzanego przez rząd odmrażania gospodarki. Jednak nie wszyscy klienci stosują się do zasad, stąd apel Polskiej Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD).

"Branża handlowa dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa zarówno konsumentom, jak i pracownikom handlu. Wyrażamy głębokie podziękowania dla wielu klientów naszych sklepów, którzy rygorystycznie przestrzegają – obowiązujących nas wszystkich w czasie pandemii – zasad bezpieczeństwa. Równocześnie gorąco apelujemy o respektowanie zaleceń przez tę część klientów, która nie stosuje się do nich, stwarzając tym samym zagrożenie nie tylko dla siebie i swoich bliskich, ale także innych konsumentów i pracowników handlu" - czytamy w komunikacie.

Do POHiD docierają sygnały o nieprzestrzeganiu zasad bezpieczeństwa przez niektórych klientów. "Zwracamy się do nich z apelem o odpowiedzialną postawę i przestrzeganie ustanowionych przez GIS zasad bezpieczeństwa, m.in. noszenie w sklepach masek ochronnych lub przyłbic, zakładanie przed wejściem na powierzchnię sprzedaży rękawiczek bądź użycie środków do dezynfekcji rąk oraz zachowanie bezpiecznej odległości interpersonalnej wynoszącej 1,5 m" - napisano.

Obejrzyj: Galerie handlowe znów otwarte. Klientów mniej, a czynsze te same

W komunikacie POHiD dodaje, że bezpieczeństwo polskich konsumentów i pracowników handlu jest najwyższym priorytetem branży handlowej.

- W sieciach handlowych zrzeszonych w POHiD stwarzamy konsumentom warunki do bezpiecznych zakupów, udostępniamy im środki do dezynfekcji rąk bądź rękawiczki czy torebki plastikowe, cały czas informujemy też klientów o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa. Służą temu m.in. oznakowania umożliwiające zachowanie bezpiecznego dystansu, liczne plakaty oraz radiowęzeł – mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

- Apelujemy do niezdyscyplinowanych klientów o respektowanie zasad bezpieczeństwa i nieutrudnianie pracy personelowi sklepów – dodaje Juszkiewicz.

"Jedynie dzięki połączonym wysiłkom branży, pracowników handlu i konsumentów jesteśmy w stanie ograniczyć zasięg rozprzestrzeniania się pandemii. Bądźmy wspólnie odpowiedzialni" - podsumowano komunikat do klientów sklepów.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
10-05-2020

RbbMam dosc tych polskich egoistow, pseudo intelektualistow, pseudo bohaterow bez masek i calej tej zgrai! Chce mandatow i to wysokich dla tych bohaterow … Czytaj całość

10-05-2020

JaLatacie po sklepach od Marca czy ktoś z Was zachorował? Ja chodzę codziennie i dalej mam się dobrze. Dodatkowo mam te zakazy gdzieś idę samego … Czytaj całość

10-05-2020

jfkBo ludzie czują podświadomie ze ten wirus to mistyfikacja

Rozwiń komentarze (84)