Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

Maxi Zoo świętuje otwarcie 50. sklepu w Polsce

Podziel się:

Pod koniec marca Maxi Zoo otworzyło 50. sklep w Polsce. Zaszczytny numer przypadł placówce w gdańskiej Galerii Zaspa. 50 sklepów to jednocześnie największa sieć stacjonarna z produktami dla zwierząt i doświadczenie prawie dziewięciu lat obecności firmy na naszym rynku.

50 sklepów Maxi Zoo w Polsce
50 sklepów Maxi Zoo w Polsce (materiały partnera)

Maxi Zoo – największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce

Marka Maxi Zoo zadebiutowała w Polsce w 2012 roku i od tej pory jest najszybciej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2019 roku Maxi Zoo Polska po raz piąty zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG stając się numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt i umacniając tym samym pozycję lidera. Od początku działalności sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Maxi Zoo angażuje się w szereg akcji charytatywnych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Promocja odpowiedzialnej adopcji, współpraca ze schroniskami, OTOP i Strażą dla Zwierząt to główne działania CSR firmy w Polsce. Od 4 lat w ramach akcji „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” Maxi Zoo wraz ze swoimi klientami wspiera psy ratownicze Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Więcej o działalności charytatywnej firmy można przeczytać na stronie www.maxizoo.pl/wspolnie-dla-zwierzat.

Pod koniec marca 2021 roku firma otworzyła swoją 50. placówkę – sklep w gdańskiej Galerii Zaspa. Maxi Zoo w Gdańsku to prawie 400 mkw. powierzchni z wyjątkową ofertą dla wszystkich miłośników zwierząt. 50 sklepów to także ogromne doświadczenie i historia biznesu zoologicznego w Polsce. Pełna lista placówek jest dostępna pod adresem: www.maxizoo.pl/znajdz-sklep

Polacy kochają zwierzęta i nie oszczędzają na potrzebach swoich pupili

- Na polskim rynku działamy prawie 9 lat. Wydaje się, że nie jest to szczególnie długo, jednak różnica pomiędzy kondycją branży zoologicznej w 2012 roku i w 2021 roku jest znacząca. Przez ten czas zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków, preferencje. – uważa Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska. – Pamiętam, jak otwieraliśmy pierwszą placówkę Maxi Zoo w Polsce. Wydawało nam się, że część naszych klientów przyzwyczajona do małych osiedlowych sklepików zoologicznych, w których obok żywych zwierząt sprzedawano karmę na kilogramy, czuła się onieśmielona formułą i standardem, który zaproponowaliśmy. Trochę czasu zajęło nam wytłumaczenie, dlaczego nie sprzedajemy żywych zwierząt w sklepach Maxi Zoo i tego, że jesteśmy sklepem dla zwierząt, a nie sklepem zoologicznym. Dbamy o dobrostan zwierząt nie tylko poprzez akcje charytatywne, ale również przez to, że nie przetrzymujemy ich w warunkach sklepowych, które nie są w stanie zapewnić im podstawowego komfortu. Nasi klienci przekonali się również, że profesjonalizm, jakość obsługi i odpowiednia prezentacja produktów nie muszą wiązać się z wysokimi cenami, a wręcz przeciwnie. Otwierając 50. sklep w Polsce widzimy, że zwyczaje konsumenckie naszych rodaków również uległy transformacji. Oczywiście nadal bardzo istotna jest cena produktów, ale widać też, że klienci oczekują jakości i są w stanie coraz więcej zapłacić, by ją otrzymać. Jako opiekunowie zwierząt zwracamy uwagę na komfort psychiczny i fizyczny naszych podopiecznych, dlatego np. kupujemy im szereg zabawek, przysmaków oraz akcesoriów do treningu. Szukamy sposobów na kreatywne zajęcia z pupilami – podkreśla Wojciech Kamiński.

Najpopularniejszym zwierzęciem domowym w Polsce ciągle pozostaje pies – aktualną populację czworonogów szacuje się na nieco ponad 7,8 mln, kotów w naszych domach jest ok. 6,8 mln, a małych zwierząt domowych ok. 1 mln (1). Wg szacunków sieci Maxi Zoo w 2020 roku Polacy wydali na swoich ulubieńców około 1, 065 mld euro. To o 11% więcej niż w 2019. Ocenia się, że w perspektywie kilku lat wartość rynku zoologicznego w naszym kraju będzie dalej rosła średnio w skali 8% rok do roku (2).

Szeroka oferta w dobrej cenie

50. sklep Maxi Zoo w gdańskiej Galerii Zaspa, podobnie jak inne sklepy sieci, oferuje ponad 6000 produktów niemal dla wszystkich gatunków zwierząt. Na półkach sieci goszczą zarówno znane marki jak: Pedigree, Whiskas, Gourmet, Benek, Dolina Noteci, Amiplay i Brit, a także produkty dostępne wyłącznie w Maxi Zoo: Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek, które wyróżniają się wysoką jakością i przystępną ceną. Dzięki szerokiej gamie produktów każdy klient znajdzie to czego potrzebuje, począwszy od karm, w tym karm specjalistycznych, środków czystości, środków do pielęgnacji, leków OTC, po różnego rodzaju akcesoria i zabawki dla zwierząt. Jednocześnie Maxi Zoo uczestniczy w największym multipartnerskim Programie Bonusowym – PAYBACK. Dzięki temu klienci mogą zbierać punkty za zakupy w sieci, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody w ramach PAYBACK, płacić nimi za zakupy w Maxi Zoo lub w innych sklepach partnerów Programu oraz korzystać z licznych promocji. W sklepie internetowym www.maxizoo.pl poza standardową propozycją, dostępne są również produkty, które uzupełniają ofertę stacjonarną np. w kategorii "akwarystyka" czy "oczko wodne".

- Z tej wyjątkowej okazji, jaką jest otwarcie 50. sklepu, przygotowaliśmy wiele niespodzianek dla naszych klientów - podkreśla Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska. – Niestety w dobie pandemii musieliśmy zrezygnować z wielu atrakcji na miejscu, które zawsze towarzyszą otwarciom nowych placówek. Tym razem nie możemy zaprosić klientów na tort, nie możemy zaproponować porad behawiorysty dla wszystkich zainteresowanych i ich pupili ani licznych niespodzianek dla najmłodszych. Mam za to nadzieję, że oferta cenowa i promocje obowiązujące od 7 kwietnia do końca miesiąca w całej sieci Maxi Zoo spotkają się z uznaniem i zainteresowaniem ze strony naszych klientów. Postaraliśmy się również o specjalny wystrój sklepów i złote balony, które choć trochę pozwolą stworzyć wyjątkową atmosferę świętowania w warunkach, w których wszyscy obecnie funkcjonujemy. Już dzisiaj zapraszam do wspólnego celebrowania – dodaje Wojciech Kamiński.

Do końca roku sieć planuje otwarcie kolejnych 15 sklepów stacjonarnych. Przedstawiciele firmy podkreślają, że realizacja tych zamiarów w znacznej mierze będzie uzależniona od ogólnej kondycji gospodarczej kraju oraz innych dziedzin gospodarki, m.in. branży budowlanej.


(1) Dane na podstawie Euromonitor International 2020
(2) Dane Maxi Zoo Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.