Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|
aktualizacja

Opóźniony lot. Kiedy linia lotnicza musi zapewnić posiłki, napoje i nocleg w hotelu?

Opóźniony lot to nie tylko kwestia ewentualnego odszkodowania. - Wszystkie pozostałe prawa nie zależą od winy przewoźnika. Ma on obowiązek otoczyć opieką pasażerów, oczekujących na opóźniony lot. Tak samo w sytuacji, gdy lot został opóźniony i zaproponowano mu przełożenie wylotu na następny dzień - mówiła w programie Money.pl Renata Piwowarska, Rzecznik Praw Pasażerów w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. To m.in. kwestia posiłków, napojów czy możliwości skontaktowania się z rodziną. - W przypadku odwołanego lotu po pięciu godzinach oczekiwania, pasażer ma prawo zrezygnować z alternatywnego lotu i odzyskać całość kwoty za bilet - wyjaśniła.

3
Podziel się:
KOMENTARZE
(3)
Kacha
6 miesięcy temu
Jeżeli linia lotnicza zapewniła wyżywienie i nocleg . Czy już nie mają obowiązku wypłacić odszkodowania ? Taka decyzję dostałam
pasazer
rok temu
W Lot-cie to ci dodatkowo okradna bagaz.
Won!
rok temu
Naleznosc a jej wyplata to dwie rozne rzeczy. Linie lotnicze robia wszystko,any wywinac sie od placenia.