Superbrands Polska po raz 18.

Rusza kolejna edycja projektu, w ramach którego konsumenci i eksperci co roku wyłaniają najsilniejsze marki na polskim rynku.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Najpierw w badaniu realizowanym przez ARC Rynek i Opinia z długiej listy niemal 3 tysięcy marek konsumenckich, reprezentujących ponad 100 kategorii produktów i usług, 3,5 tysiąca respondentów wybierze te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands. Międzynarodowa wykładnia mówi o marce, która "osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".

Następnym krokiem będzie poddanie listy tak wyłonionych kandydatów do tytułu Superbrands Polska weryfikacji Rady Marek – 40-osobowego gremium doradczego, złożonego z uznanych ekspertów w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ostateczny wynik będzie wypadkową wyboru konsumentów i oceny praktyków.

Za wybór marek biznesowych odpowiada Konfederacja Lewiatan – najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Punktem wyjścia będzie długa lista ponad 2 tysięcy marek korporacji i B2B, ocenianych w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, standardów relacji, innowacyjności oraz zaangażowania społecznego.

Marki konsumenckie i biznesowe, które przejdą zwycięsko przez proces certyfikacji, zostaną wyróżnione tytułami – odpowiednio: Superbrands i Business Superbrands Polska 2024 – którymi mogą posługiwać się w swojej komunikacji marketingowej. Otrzymają także zaproszenie do Klubu Superbrands, w ramach którego zyskają licencję na wykorzystanie Godła Superbrands i Business Superbrands Polska 2024, możliwość opublikowania studium przypadku marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali Finałowej i wielu innych.

Superbrands to niezależna organizacja, od 30 lat promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację historii sukcesu marek, które – dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom – osiągnęły rynkowy sukces. Wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji, poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Dziś projekt jest obecny w 90 krajach – w Polsce od 2005 roku. Statuetki trafiły tu już do ponad 340 marek (niektóre otrzymały je wielokrotnie), a w ręce czytelników – 17 Albumów, prezentujących ich drogę do sukcesu.

Materiał sponsorowany przez Superbrands Polska
Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Oto na jakie pieniądze mogła liczyć
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Oto na jakie pieniądze mogła liczyć
Kurierzy toną w długach. Eksperci tłumaczą: syndrom darmowej paczki
Kurierzy toną w długach. Eksperci tłumaczą: syndrom darmowej paczki
Unijne dotacje dla kolei pod znakiem zapytania
Unijne dotacje dla kolei pod znakiem zapytania
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 05.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 05.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 05.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 05.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 05.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 05.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 05.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 05.12.2025
Pozwolenie na pracę w USA. Urząd ogłosił zmiany
Pozwolenie na pracę w USA. Urząd ogłosił zmiany
Sala za 300 mln dolarów na 1000 osób. Trump zatrudnił nowego architekta
Sala za 300 mln dolarów na 1000 osób. Trump zatrudnił nowego architekta
Na Wyspach chcą przekazać miliardy Ukrainie z zamrożonych rosyjskich aktywów
Na Wyspach chcą przekazać miliardy Ukrainie z zamrożonych rosyjskich aktywów
170 tys. zł odprawy i urlop. Sejm przyjął ustawę
170 tys. zł odprawy i urlop. Sejm przyjął ustawę
Wiceprezydent USA ostrzega UE przed nałożeniem kary na platformę X
Wiceprezydent USA ostrzega UE przed nałożeniem kary na platformę X