Notowania

Lidl przestrzelił z podbojem Stanów. Nie tak to miało wyglądać

Plany były ambitne, ale wykonanie okazało się dużo gorsze. Niemiecka sieć chciała w ubiegłym roku otworzyć za Oceanem 100 sklepów, a skończyło się na 47. W tym roku właściciele Lidla mocno zrewidowali plany ekspansji i przyznają się do błędu.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PIOTR ZAJAC/REPORTER/EAST NEWS)
Rozwój Lidla za Oceanem nie wychodzi tak, jak życzyliby tego sobie właściciele.

O "rozczarowującej sprzedaży" Lidla w USA pisze "Spiegel Online". Prezes Schwarz Gruppe, do której należy Lidl, zapowiada teraz "skorygowanie błędu".

Młode zespoły odpowiedzialne za ekspansję często wybierały złe lokalizacje, a budowane sklepy były zbyt duże. W efekcie dwa miliardy euro, które firma miała przeznaczone na rozruch biznesu w Ameryce, nie wystarczą.

Zobacz też: Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Dlatego w tym roku gigant ma już skromniejsze plany. Zamierza otworzyć tylko 20 nowych sklepów w USA.

Dla porównania - jak pisaliśmy przy okazji zapowiedzi amerykańskiej ekspansji - w 26 krajach Europy Lidl ma około 10 tys. sklepów. Przynoszą one roczne obroty na poziomie 64,4 mld euro.

Tagi: handel, Lidl, wiadomości, gospodarka, najważniejsze, gospodarka światowa
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
19-01-2018

FanAmerykiHe he he . Amerykanie nie nabrali się na chińską tandete z Lidla. W tym kraju trochę trzeba zadbać o jakość , a nie sprzedawać parówki, w których nie … Czytaj całość

19-01-2018

waniaPolaka Niemiec oszuka a Amerykańca nie.

19-01-2018

DinoZamknąć te sklepy! Wystarczy polski Dino

Rozwiń komentarze (26)

Wybrane dla Ciebie