Notowania

Polacy ruszyli na zakupy internetowe do Chin

Aliexpress, platforma detaliczna należąca do Alibaby, największej na świcie firmy e-commerce, jest już trzecim pod względem popularności handlowym serwisem internetowym w naszym kraju.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nawet 5 mln osób miesięcznie korzysta już z serwisu Aliexpress chińskiego giganta Alibaba. Przez ostatnie 12 miesięcy ich liczba się podwoiła, dzięki czemu platforma wdarła się do czołówki e-commerce w Polsce.

Aliexpress, platforma detaliczna należąca do Alibaby, największej na świcie firmy e-commerce, jest już trzecim pod względem popularności handlowym serwisem internetowym w naszym kraju. Lepszy wynik mają tylko Allegro i Ceneo. Taki wynik pokazuje, że choć Polacy nie należą do wielkich zwolenników e-zakupów za granicą, to jednak niskie ceny potrafią ich przyciągnąć nawet do Chin.

- Te zwyżki nie wynikają z jakiejś kampanii reklamowej kierowanej do polskiego klienta. Interesujące jest zatem, co by się wydarzyło, gdyby Aliexpress postanowił poważnie powalczyć o polski rynek - zastanawia się Marek Molicki, ekspert Gemiusa, firmy badającej ruch w internecie.

Zobacz także: Wiedzą o tobie wszystko. Jak sklepy śledzą smartfony klientów?

Jak pisze "Rzeczpospolita", ponieważ Polacy jako główny powód korzystania z zagranicznych e-zakupów podają niższe ceny, w takim środowisku czują się doskonale. I to mimo czekania nawet kilka tygodni na dostawę do Polski i ryzyka doliczenia do ceny cła.

Tagi: zakupy internetowe, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
14-07-2017

AliholikPolecam przegląd ofert naszego giganta Aledrogo i wyszukanie tego samego na Ali. Jeśli mi się nie śpieszy z zakupem to wolę poczekać ten miesiąc i … Czytaj całość

14-07-2017

oloNie wiem czy tam jest taniej. Przed chwilą przeglądałem to większość towarów drożej niż w polskich sklepach internetowych. A do tego przesyłka 16$, … Czytaj całość

14-07-2017

aderE-BAY powinien wejść na Polski rynek wtedy wykosi dziadowskie Allegro.

Rozwiń komentarze (110)