Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
Materiał partnera: ImpactCEE

Wiosenny sezon konferencyjny w formule hybrydowej. Impact już 12 i 13 maja

0
Podziel się:

W tym roku Impact inauguruje sezon konferencją w formule hybrydowej: publiczność zgromadzona będzie na stronie głównej Wirtualnej Polski oraz money.pl, a także na platformie Impact.

Wiosenny sezon konferencyjny w formule hybrydowej. Impact już 12 i 13 maja
Rafał Brzoska podczas gali wręczenia nagród money.pl (money.pl, Jacek Waszkiewicz)

Wydarzenia Fundacji Impact znane są z nowatorskiego podejścia do dyskusji: tradycyjna formuła długich debat panelowych została zastąpiona krótkimi, dynamicznymi wystąpieniami. Poruszane podczas kongresów kwestie ukierunkowane są na przyszłość i analizę dokonujących się zmian; wizytówką Impactu jest również ponadprzeciętna liczba gości z zagranicy.

W pierwszej w tym roku konferencji Impact, poza przedstawicielami polskiego rządu, najważniejszych urzędów oraz firm w naszym kraju, swoją obecność potwierdzili już:

● Nathalie Brzezinski, Head of Strategy Klarna

● Nancy VanDycke, Bank Światowy

● Peter Carlsson, Northvolt

● Adrius Mikalauskas, Barbora

W hybrydowej edycji wiosennej zaplanowanych jest 13 ścieżek tematycznych:

● Digital Future

● Finance

● E-commerce

● Blockchain & Digital Assets

● Energy

● Mobility

● Green Economy

● Urban Next

● Health

● Sport

● Art

● Women Empowerment

● Event Marketing Future Forecast

Prym wieść będzie transformacja energetyczna, Krajowy Plan Odbudowy, rozwój lokalnego e-commerce oraz perspektywy sektora bankowego i ekspansja cyfrowej bankowości. Nie zabraknie tematów związanych z transformacją systemu ochrony zdrowia, rozwojem rynku kryptowalut oraz cyberbezpieczeństwem.

Na wiosenną edycję zespół Impact zaplanował ścieżkę będącą nowością na polskim rynku: Women Empowerment traktującą o problemie dyskryminacji kobiet w życiu zawodowym, finansowym i w otoczeniu biznesowym.

Dedykowana tej problematyce ścieżka ma być pierwszym krokiem do odpowiedzenia na od dawna dyskutowany w branży mediowo-konferencyjnej problem nieobecności kobiet na debatach i w mediach.

Ścieżka od początku zyskała popularność, co utwierdziło nas w przekonaniu, że odpowiada na realne zapotrzebowanie rozmowy o przeciwdziałaniu marginalizacji kobiet.

Specjalnie dla tej ścieżki wprowadziliśmy funkcję ambasadorów, których zadaniem jest pokazanie, że kwestia dyskryminacji kobiet nie jest jedynie problemem samych dyskryminowanych, ale dotyczy całego społeczeństwa i całego życia gospodarczego.

Naszymi ambasadorami zostali już Marek Tejchman, wicenaczelny Dziennika Gazety Prawnej, Daniel Rząsa, naczelny platformy dyskusji 300Gospodarka oraz Piotr Arak, dyrektor zarządzający Polskim Instytutem Ekonomicznym.

Więcej szczegółów na stronie internetowej: https://impactcee.com/impact/2021/

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał partnera: ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)