Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. MNR
|
aktualizacja
Materiał powstał przy współpracy z Otodom.

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Podziel się:

Na dobrą jakość usług agencji nieruchomości składa się m.in. zapewnienie poczucia bezpieczeństwa. Jest to czynnik, bez którego nie zbudujemy zaufania w relacji z klientem, a nawet jeśli, to może być ono oparte na sztucznych przeświadczeniach i prowadzić do konfliktów. Agenci nieruchomości nie powinni myśleć jedynie o perspektywie finansowej. Szczerość i otwartość może okazać się o wiele skuteczniejszym gwarantem dobrej współpracy. Jak powinien działać agent nieruchomości? O tym opowiada ekspertka customer experience, która wspierała zwycięzców konkursu Lider Nieruchomości Otodom 2021 w opracowaniu Kodeksu Agenta PRO - kompendium wiedzy dla branży.

Jak zdobyć zaufanie klienta?
Lider Nieruchomości Otodom 2022 (Adobe Stock)

Z okazji konkursu Lider Nieruchomości Otodom 2022 zwycięzcy ubiegłorocznej edycji podpowiadają, czego możemy oczekiwać od każdego agenta nieruchomości.


Joanna Hirsz, doradca biznesowy

Materiał powstał przy współpracy z Otodom.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl