Już w marcu br. miłośnicy wiosny mogą w sklepach Carrefour kompleksowo zaaranżować swój ogród, działkę czy taras. Ich planowanie warto zacząć od roślin, a w tym roku, oprócz gotowych sadzonek kwiatów czy owoców, w sklepach sieci pojawiły się też nasiona warzyw w wersji BIO oraz na taśmach i rolkach. W sprzedaży znalazł się też pełny zestaw narzędzi ogrodowych, w tym tunel foliowy, a w sumie na klientów czeka ponad 800 artykułów w tej kategorii.
Zgodnie z trendami handlowymi w tym roku Polacy znów intensywnie zagospodarują przestrzeń przydomową, dlatego oferowane aktualnie meble do ogrodu przypominają często zestawy wypoczynkowe w salonach, doposażone w postaci barków, skrzyń, dekoracyjnych donic i lamp solarnych. W sprzedaży nie mogło zabraknąć również bardzo popularnych foteli wiszących oraz zestawów grillowych. Ogród czy działka to także centrum rozrywki dla dzieci, dlatego w ofercie Carrefour znajdują się trampoliny, zjeżdżalnie, piaskownice, huśtawki, a także domki. Posiadacze skromniejszych balkonów mogą zaś wyposażyć je w meble kompaktowe, które także znalazły się wśród ponad 300 propozycji sieci.
Oferta rowerowa Carrefour, która liczy około 80 modeli, adresowana jest również do wszystkich wielbicieli dwóch kółek. W sprzedaży dostępne są małe rowerki i kaski dla dzieci, rowery miejskie, turystyczne oraz górskie wraz z bogatym wyposażeniem w postaci fotelików, sakw, koszyków oraz bidonów, pompek i zapięć. Alternatywnie do rowerów można też zaopatrzyć się w elektryczne deskorolki i hulajnogi.
Carrefour dostrzegając wiele ograniczeń w światowym łańcuchu dostaw, spowodowanych pandemią koronawirusa, zaproponował klientom kompleksową ofertę na zbliżający się sezon w plenerze, dostępną w jednym miejscu i w bardzo atrakcyjnej cenie. Wiosenna propozycja sieci liczy ponad 1200 artykułów, a ceny najtańszych z nich zaczynają się już od 1,69 zł.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Wybrane produkty oraz asortyment ogrodniczy możesz kupić na www.carrefour.pl
Informacja prasowa: Carrefour