Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany HRLink

Employee Advocacy z korzyścią dla firmy

Podziel się:

Czy warto angażować zatrudnione osoby w budowanie dobrej marki pracodawcy? Program Employee Advocacy może przynieść wiele korzyści organizacji, np. zwiększyć zaufanie potencjalnych kandydatów do niej. Usatysfakcjonowani pracownicy to najlepszy dowód, że warto starać się o angaż w firmie

Employee Advocacy z korzyścią dla firmy
(materiały partnera)

Skutecznym rozwiązaniem w działaniach wizerunkowych organizacji jest stworzenie jej ambasadorów. Employee Advocacy m.in.: buduje wiarygodność, zaufanie i większe zaangażowanie pracowników oraz zwiększa efektywność w dotarciu do odpowiednich kandydatów.

Zadowolony pracownik to najlepsza reklama

Opinia pracownika na temat organizacji jest równie ważnym źródłem informacji o firmie, jak ocena produktu przez klienta. Warto angażować zatrudnione osoby do budowania marki pracodawcy, czego efektem jest autentyczność. Nikt nie zna realiów zatrudnienia w organizacji lepiej od obecnych pracowników. Prowadzenie komunikacji zewnętrznej poprzez Personal Branding i kreowanie ambasadorów firmy, poprzez ich wzmożoną aktywność w mediach społecznościowych, pokazuje potencjalnym kandydatom, że organizacja ceni swoich członków, darzy ich zaufaniem i chce, aby reprezentowali ją i wyznawane w niej wartości. Employee Advocacy jest jak magnes na nowe talenty.

- Przyciąganie nowych talentów do organizacji to trudny proces, w którym pomocni mogą okazać się jej obecni pracownicy. Przy wyborze nowej pracy wiele osób ufa bardziej poleceniom swoich znajomych niż opiniom w sieci. Pracownicy aktywni np. w mediach społecznościowych stają się ambasadorami marki i ułatwiają dotarcie do wykwalifikowanych, bardziej zaangażowanych kandydatów. Takie działania wpływają korzystnie na wizerunek organizacji oraz jej członków. - mówi Karolina Antczak, ekspertka marki pracodawcy w HRlink.

Pracownik pomaga organizacji

W rekrutacji bardzo przydatne mogą okazać się znajomości pracowników. Specjaliści w gronie znajomych lub sieciach zawodowych to potencjalni kandydata do pracy w organizacji. Jak zachęcić już zatrudnione osoby do aktywnego włączenia się do wsparcia firmy w zakresie rekrutacji? Pomóc w tym mogą systemy ATS, takie jak np. HRlink. Moduł Poleceń Pracowniczych pozwala na szybką dystrybucję ogłoszeń o pracę wśród pracowników organizacji, angażując ich do polecania ofert pracy w gronie znajomych i sieciach społecznościowych dzięki indywidualnym linkom. Jeżeli kandydat zaaplikuje do rekrutacji poprzez kliknięcie w personalizowany odnośnik, to w systemie pojawi się informacja o osobie, która jest źródłem pozyskania kandydata. Polecenia pracownicze to najbardziej efektywne źródło dotarcia do potencjalnych, dopasowanych pracowników, dzięki czemu zmniejszają się koszty i czas trwania rekrutacji.

Artykuł sponsorowany HRLink

praca
firma
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany