Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Adam Jackowski
|
Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Impact’20 Connected Edition. 300 liderów twarzą w twarz

7
Podziel się:

Impact’20 Connected Edition połączy liderów w formule networkingu offline oraz online - już 23 i 24 września w specjalnie zaprojektowanej przestrzeni w Warszawie jak i na platformie Impact Online oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Impact’20 Connected Edition. 300 liderów twarzą w twarz
(materiały partnera)

"Możliwy jest taki scenariusz, w którym nie popełniasz żadnych błędów a i tak przegrywasz. To nie jest słabość. To po prostu życie” – te słowa, wypowiedziane przez kapitana Jean-Luca Picarda z popularnego niegdyś serialu "Star Trek” zyskały w ostatnich miesiącach na popularności w kontekście chaosu związanego z COVID-19. Jednak nie brak tych, którzy widzą w obecnym kryzysie wyraźne recepty na zwycięstwo.

Najlepsi liderzy znajdują punkty nawigacyjne, pozwalające kreślić scenariusze, w których o sukcesie nie decyduje los a działania, które firmy jak i całe gospodarki podejmą już teraz. Jakie to rozwiązania?

Tu decyzje leżą w rękach liderów zgromadzonych na Impact’20 Connected Edition. To wydarzenie po raz pierwszy łączące liderów ze świata w networkingu offline oraz online. Największe nazwiska ze świata innowacji, polityki, nauki, biznesu w jednymi miejscu i w jednym czasie, najgorętsze, najbardziej aktualne tematy, raporty, warsztaty, roundtables – to już 23 i 24 września. To przestrzeń do pierwszego po wybuchu epidemii spotkania liderów, mających realny wpływ na polską gospodarkę, politykę oraz życie społeczne.

Cyfrowe treści i realne spotkania

Tegoroczny Impact’20 Connected Edition to wydarzenie wyjątkowe: z jednej strony cyfrowy dostęp do niemal 20 godzin unikalnych, dedykowanych wystąpień treści na platformie Impact Online i Wirtualnej Polsce oraz szereg dodatkowych, cyfrowych podcastów, webinarów i nagrań. Poprzednia, czerwcowa edycja Impactu w sieci dotarła do ponad 221 tys. widzów. Teraz do tego elementu dołącza silny networking w postaci bezpośrednich spotkań i dyskusji 300 zaproszonych liderów, obecnych w specjalnie zaprojektowanej przestrzeni, umożliwiającej swobodne i bezpieczne spotkanie na żywo.

Zarówno w sieci jak i osobiście będzie to połączenie właściwych osób na właściwym miejscu. Wśród 150 speakerów są takie nazwiska jak: premier Mateusz Morawiecki, wicepremier i minister rozwoju Jadwiga Emilewicz, Bartosz Ciołkowski (Mastercard), Przemysław Gdański (BNP Paribas), Kinga Piecuch (Microsoft), Francois Nuyts (Allegro), Tadeusz Kościński (Ministerstwo Finansów), Jacek Jastrzębski (Komisja Nadzoru Finansowego), Szymon Wałach (PKO Bank Polski), Kazimierz Karolczak (Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia) czy liderzy potentatów farmaceutycznych takich jak Roche, Pfizer oraz AstraZeneca.

Ważne tematy, ważne nagrody

O czym dyskutować będą prezesi, ministrowie, właściciele i menedżerowie podczas dwudniowego, premierowego Impact’20 Connected Edition? Rządowa stymulacja gospodarki post-COVID-19, kryzys klimatyczny i odpowiedź nań instytucji UE, priorytety polskiej prezydencji w V4 i niemieckiej w UE, nabierająca tempa rewolucja 4.0, napędzana dzięki 5G i chmurze, to tematy, o których nie sposób nie wspomnieć.

Wśród 9 ścieżek tematycznych będą także te poruszające kwestie związane z otwartymi danymi w nauce, globalizacji polskiej biotechnologii czy pędzącej rewolucji w e-commerce.

Impact’20 Connected Edition uświetni też seria wydarzeń specjalnych. Wręczona zostanie prestiżowa Nagroda Gospodarcza Money.pl oraz ogłoszony zostanie ranking 300 najważniejszych osób w gospodarce. Uczestnicy wydarzenia offline jak i online dostaną również dostęp do kluczowych, najnowszych kluczowe raportów gospodarczych. To na Impact’20 Connected Edition w głowach liderów powstaną scenariusze, definiujące najbliższe kwartały w gospodarce i polityce. Więcej informacji na impactcee.com/impact/2020/.

Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(7)
ja
4 lata temu
Pomysły na biznes (produkt) to rzecz powszechna, ale ich realizacja (sprzedaż) już nie. W naszych szkołach za mało stawia się na przedsiębiorczość i na finansową edukację. Produkuje się „niemyślących, mało twórczych pracowników”. Do tego rozdawnictwo pieniędzy wzmaga brak inicjatywy. Przeczytajcie sobie ksiazke pt. Emreytura nie jest Ci potzerbnaJest o zarządzaniu pieniędzmi, by ludzie mogli zobaczyć, że można budować majątki, pomimo niewysokich zarobków.
Za chwilę
4 lata temu
"eksperci" od siedmiu boleści będą mówić: "weź pigułkę, weź pigułkę" (ze znanego filmu), bo może być tak albo inaczej, bo prawdopodobnych jest wiele różnych scenariuszy. Tak naprawdę możemy się mylić, ale warto nas wysłuchać, bo tak nam powiedziała wróżka
piwo
4 lata temu
To są tacy eksperci jak ja po 5 piwach
Ryt
4 lata temu
Nic się nie zmienia. Kiedyś spotykali się towarzysze na walnych zebraniach KC, a teraz pseudoeksperci na obcobrzmiacych (connect, new ..., )
12345
4 lata temu
eksperci powiedzieli co wiedzieli, co wszyscy wiedzą bez jej ekspertyzy.