Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
pizza
09.03.2020 12:49

Matteo Brunetti nowym Ambasadorem marki Domino’s Polska

Marka Domino’s Polska zaczęła rok 2020 od współpracy z nowym Ambasadorem – Matteo Brunettim. Znany z popularnych formatów kulinarnych, m.in. z MasterChefa, Włoch polskiego pochodzenia pojawił się nie tylko w materiałach promocyjnych sieci pizzerii, ale wkrótce zaproponuje jej miłośnikom autorskie smaki pizz.

Podziel się
(Domino’s Polska)
Domino’s Polska w tegorocznej kampanii nie tylko wybrała Włocha na swojego Ambasadora, ale zdecydowała też o wprowadzeniu po raz kolejny nowości do menu

To już drugi raz, kiedy marka Domino’s Polska zdecydowała się na współpracę z uczestnikiem jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych w naszym kraju. Poprzednio był to Damian Kordas – najmłodszy zwycięzca MasterChefa. W tym roku rola Ambasadora przypadła ulubieńcowi widzów, finaliście 6. edycji – zdolnemu i charyzmatycznemu Matteo Brunettiemu.

Pizza to niekwestionowana gwiazda włoskiej kuchni, którą lubi i je się na całym świecie. W tej sytuacji wybór sympatycznego Włocha o polskich korzeniach zdaje się idealnym posunięciem. Matteo aktywnie propaguje włoską kuchnię i cieszy się dużą popularnością wśród kulinarnych poszukiwaczy ciekawych smaków. Jego wielkim atutem jest też charakterystyczne dla mieszkańców Europy Południowej usposobienie: pełne entuzjazmu i miłości do jedzenia.

Wraz ze zmianą Ambasadora zmieniło się także główne hasło Domino’s Polska. „Taka radość – tylko z Domino’s” jest podstawą nowych działań komunikacyjnych marki opartych na pozytywnych emocjach. Te odczuwają niemal wszyscy, dla których jedzenie jest przyjemnością.

Radości nie zbrakło też w nowym wideo nakręconym m.in. z udziałem Matteo. Reklama pokazuje osoby z różnych grup społecznych, które łączy jedno: uśmiech na twarzy pojawiający się w momencie otwarcia pudełka z pizzą.

Smakoszy Domino’s Polska z pewnością ucieszyła akcja promocyjna marki, która ruszyła na początku lutego,tuż przed Międzynarodowym Dniem Pizzy. Od tej pory, użytkownicy Instagramamogą zagrać w specjalną grę z wykorzystaniem AR, czyli tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Zadaniem gracza jest „zjedzenie” jak największej liczby kawałków pizzy. Im więcej, tym lepiej, bo to właśnie od wyniku zależywysokość rabatu, którą otrzyma gracz – a może być to nawet 50% zniżki na pizze. Otrzymany na koniec gry kod można wykorzystaćtylko online (zamawiając przez stronę internetową lub BotaDomino’s na Messengerze)i jest ważny aż tydzień.

Domino’s Polska w tegorocznej kampanii nie tylko wybrała Włocha na swojego Ambasadora, ale zdecydowała też o wprowadzeniu po raz kolejny nowości do menu. Zaprojektowane przez Matteo autorskie pizze zaskoczą smakiem i zachwycą oryginalnością. Jednak nie tylko one będą niespodzianką. Podczas ich komponowania do Matteo dołączy tajemniczy gość – również związany z programem MasterChef. Kim okaże się drugi ambasador? Co zaproponuje nam ten mistrzowski duet? Tego dowiemy się wkrótce. Miłośnicy włoskiej kuchni na pewno się nie zawiodą.

Artykuł sponsorowany

Źródło:
Artykuł sponsorowany
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące