Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
aktualizacja
Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Personalizacja usług i produktów. "W świecie cyfrowym to standard"

3
Podziel się:

W świecie cyfrowym personalizacji nie da się zrobić bez sztucznej inteligencji. Mówimy o setkach milionów kontaktów z klientami, którzy oczekują personalizacji. Robienie tego bez AI nie jest możliwe - przekonywał podczas kongresu Impact’22 Robert Stanikowski, Managing Director and Partner, BCG & BCG Platinion

Personalizacja usług i produktów. "W świecie cyfrowym to standard"
Robert Stanikowski, Managing Director and Partner, BCG & BCG Platinion

Magia personalizacji polega na tym, że zamiast sprzedać produkt, sprzedajemy pewne marzenie. A każdy widzi inne zalety produktu.

- Nie ma dziś branży, w której nie ma personalizacji. Finanse, e-commerce, podróże - wszędzie można stworzyć dopasowany komunikat - podkreśla Robert Stanikowski, Managing Director and Partner, BCG & BCG Platinion.

Personalizacja dzieje się teraz, kolejnym krokiem jest hiperpersonalizacja.

Czym ona jest i jak to działa?

Zobacz także: Robert Stanikowski, Managing Director and Partner, BCG & BCG Platinion podczas ImpactCEE
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał powstał przy współpracy z ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
paw
2 lata temu
to prawda, personalizacja to przyszlosc - nie uciekniemy od tego
saw
2 lata temu
Co za bzdury !
wrefvdfves
2 lata temu
"Mówimy o setkach milionów kontaktów z klientami, którzy oczekują personalizacji." Jasne, wręcz nie mogą żyć bez waszych personalizacji, wręcz domagają się jej. Kolejne brednie jakiegoś odklejonego od rzeczywistości korposzczurka