Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał partnera
|
aktualizacja
Materiał powstał przy współpracy z SEOgroup

SEO360® – branżowy game changer

Podziel się:

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, wypozycjonowaniu tysięcy stron i zwiększeniu przychodów klientów o dziesiątki mln zł lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360®. To najbardziej zaawansowane SEO, jakie można w obecnych warunkach wykonywać.

SEO360® – branżowy game changer
(Unsplash)

Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie znacząco przyśpieszył. W 2021 r. dostęp do internetu posiadało 90,4 proc. Polaków, a w 2022 – 92,4 proc. Co więcej, w 2019 r. 53,9 proc. robiło zakupy przez internet, w 2020 – już 61 proc., a w 2021 – 70 proc.

– Jeszcze trzy lata temu tylko połowa Polaków kupowała w sieci, a obecnie już ¾ lub więcej biorąc pod uwagę prognozy na 2022 r. Mówimy więc o 50-procentowym wzroście – zwraca uwagę Michał Herok, prezes i założyciel SEOgroup.

Co ważne, więcej też wydajemy. Wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce w 2021 r. osiągnęła 105 mld zł. Blisko 85 proc. Polaków deklaruje, że nawet po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszać częstotliwości e-zakupów, a 10 proc. planuje robić je częściej. PwC szacuje, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce, na którym działa aktualnie około 150 tys. przedsiębiorstw, osiągnie poziom 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost na poziomie 12 proc.

Jak wygląda przychód e-commerce w skali globalnej? Według wyliczeń Statista Statista Digital Economy Compass prognozowany wzrost w 2022 r. miał wynieść 10 proc. (z 3,843 mld $ do 4,229 mld $). Tymczasem wraz z obecnym kryzysem przyszło pierwsze w historii załamanie. Globalnie rynek e-commerce skurczy się o 2,5 proc. w stosunku do 2021 r., osiągając wartość 3,748 mld $.

– W tak wymagających czasach oczywistym jest, że bycie dobrym w biznesie to za mało. Chcąc osiągnąć sukces, trzeba być bardzo dobrym i bezbłędnym. Dlatego każdy detal ma znaczenie. Taką usługą jest właśnie SEO360®. To remedium na obecne czasy, gdzie nie ma miejsca na złe decyzje szczególnie na rynku e-commerce – zauważa Michał Herok.

Czym SEO360® różni się od innych usług SEO?

To – jak zapewnia SEOgropup – najlepsze SEO, jakie można wykonywać w obecnych warunkach, lepsze od modnego ostatnio SXO. SEO360® jest tak skonstruowane, że stanowi innowację produktową i procesową. Z tego też powodu jest swoistym game changerem.

Pozycjonowanie to wszelkie działania, które mają spowodować, że strona internetowa będzie na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania. Za to odpowiada SEO. Ważne jednak, by strona nie tyle była wysoko, ale by wzrastał jakościowy ruch, a wraz z nim przychody. To w dużym stopniu zapewnia SXO będące połączeniem SEO i UX. UX, czyli user experience oznacza badanie zachowania użytkowników na stronie.

SEO360® idzie o krok dalej. – Tworzymy strategię, w której badamy m.in. prawdziwe potrzeby konsumentów (customer insight) oraz tworzymy dla nich ścieżki zakupowe (customer journey) uwzględniające plan content marketingowy. Z ich pomocą trafiamy precyzyjnie z działaniami na każdym etapie procesu. Zwiększamy świadomość, budzimy zainteresowanie produktem i ostatecznie prowadzimy do zakupu – wyjaśnia Michał Herok.

Realizując usługę SEOgroup zbiera ogromną ilość danych w formie big data, które końcowo prowadzą do wygenerowania ponadstandardowego wzrostu ruchu i przychodów.

– Właściciele rodzimych biznesów, szczególnie ci e-commerce’owi, czekali na to z utęsknieniem. Z pomocą tej usługi mogą swobodnie dokonać skutecznej ekspansji w każdym europejskim kraju. Czekali na to również właściciele europejskich biznesów planujących ekspansję w Polsce, uzyskując w ten sposób przewagę konkurencyjną – nie ma wątpliwości Michał Herok.

Warto przy tym wspomnieć, że integralną częścią SEO360® jest trwały link building, czyli pozyskiwanie stałych linków kierujących do strony klienta. – Spora część agencji SEO, szczególnie w Polsce, bazuje na wynajmie linków, tzn. umieszczają artykuły z linkiem do stron klienta, a gdy współpraca się kończy usuwają je – zauważa Michał Herok.

I dodaje: – Przez 14 lat istnienia SEOgroup zebraliśmy wszystkie bolączki klientów, zbadaliśmy je, by finalnie znaleźć skuteczne antidotum. Jeśli miałbym opisać nasze działania jednym słowem, to powiedziałbym, że są one po prostu skuteczne. Z punktu widzenia klienta nie ma nic ważniejszego. Zresztą nie może być inaczej, jeśli w ramach SEO360® gwarantujemy klientom wzrost ruchu oraz przychodów. Na ten moment nie ma drugiej takiej usługi w Europie.

Przykłady skutecznych realizacji

Przez lata SEOgroup zrealizowało tysiące projektów. W swoim portfolio firma ma kampanie, które przyniosły klientom na tyle spektakularne efekty, że zostały dostrzeżone przez jury międzynarodowych konkursów. – Kampania dla marki Expander, którą realizowaliśmy przez dwa lata, przyniosła niesamowite efekty, wręcz nieprzyzwoicie dobre. W ciągu niespełna 10 miesięcy poprzez realizację SEO360® zwiększyliśmy klientowi ruch o 172 proc., a konwersję aż o 760 proc. Za te działania otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Mixx Awards 2019 oraz nominację do European Search Awards 2020 – mówi Michał Herok.

Kolejny przykład to działania dla marki Verizon Connect, które SEOgroup realizuje nieprzerwanie już od ponad 4 lat, wykonując performance marketing i SEO360® zarówno w Polsce, jak i w Niemczech, gdzie generuje wysokiej jakości leady.

– Naszym celem jest zwiększanie ich ilości przy jednoczesnym maksymalnym obniżeniu kosztu ich pozyskania i zachowaniu najwyższej ich jakości, by spełniały kryterium leada kwalifikowanego. Za dotychczasową realizację kampanii dla tej marki otrzymaliśmy aż 3 nominacje w prestiżowych konkursach: European Search Awards 2021, Global Search Awards 2021 i Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Przy czym nie jest to na pewno nasze ostatnie słowo – zapewnia Michał Herok.

W tym roku SEOgroup otrzymało kolejne nominacje do European Search Awards 2022 oraz Global Search Awards 2022 za kampanię SEO360® prowadzoną dla serwisu HH24, platformy wsparcia zdrowia psychicznego. – W ciągu 6 miesięcy zwiększyliśmy jakościowy ruch organiczny ze wszystkich interesujących klienta słów kluczowych o prawie 450 proc. oraz liczbę pobrań aplikacji o 60 proc. – wylicza prezes SEOgroup.

Wszystkie te konkursy to są branżowe Oscary. – Zatrudniamy zespół ekspertów, którzy w zakresie digital marketingu i swoich kompetencji mają co najmniej 5 lat doświadczenia. Nasz zespół liczy 15-20 osób, dlatego jesteśmy jednostką do zadań specjalnych. Naszą siedzibą jest Gdynia, mamy też oddziały w Warszawie i Londynie – zdrada Michał Herok.

Największym dotychczasowym wyróżnieniem dla SEOgroup jest nominacja do konkursu Global Search Awards 2021, w którym firma zajęła drugie miejsce w kategorii Best Global Small Integrated Search Agency. – Jesteśmy więc drugą najlepszą tego typu agencją na świecie. Jest to dla nas ogromna nobilitacja i motywacja, by zapewniać naszym klientom jeszcze większą efektywność – zapewnia Michał Herok.

Zobacz także: SEO360® - prawdziwy game changer w stosunku do "zwykłego SEO"!

Chcesz, by twój biznes online zarabiał więcej, i to zarówno w Polsce, jak i za granicą? Kieruj się na SEO360.pl!

Firma będzie też obecna podczas nadchodzących wydarzeń branżowych: SEO Poland – 16 września w Krakowie, Festiwal SEO – 14 października w Katowicach oraz Targach eHandlu – 27 października w Warszawie.

Co więcej, od tego sezonu agencja SEOgroup została sponsorem najmłodszego Rajdowego Mistrza Polski – Mikołaja "Miko" Marczyka, obecnie kierowcy WRC2 jeżdżącego w ORLEN Team.

– Z tego też powodu mamy niespodziankę dla wszystkich uczestników konferencji SEO Poland. Na naszym stoisku znajdą się profesjonalne symulatory rajdowe, na których będzie można przejechać się wirtualną Škodą Fabią Rally2 evo, którą to Miko jeździ w tym sezonie w WRC2 i pobić jego czas. Dla najlepszych przewidzieliśmy atrakcyjne nagrody w postaci bezpłatnych strategii w ramach usługi SEO360®, ale to nie wszystko. Wśród osób, które zamówią strategię SEO360® zostanie wybrana jedna, którą Miko Marczyk przewiezie swoją rajdówką – zachęca Michał Herok.

Materiał powstał przy współpracy z SEOgroup

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera