Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany

Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów

Podziel się:

7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: "Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów."

Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów. (materiały partnera)

Tegoroczna edycja Forum będzie trwała 3 dni (7 — 9 czerwca 2022) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej! Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie — liczba biletów jest ograniczona. Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Końca tej jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla świata ogółem, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Wzrostem i zmianą myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022. - dr Maciej Kawecki
  • Patronite – ludzie, którzy mają cos do powiedzenia - Tadeusz Chełkowski, Patronite
  • Stare choroby, nowe lekarstwa. Jak nas diagnozować cyfrowo w dobie Covid-19? - Aleksandra Karpińska-Gugała, Wirtualna Polska
  • Czy demokracja umrze w ciszy? O roli portali na zmieniającym się rynku mediów - Olga Korolec, Ringier Axel Springer Polska
  • Can you really continue to ignore Responsible Advertising? - Marc Zander, Teads
  • Transparentność to must have w influencer marketingu - okiem prawnika. - Agnieszka Karcz, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy 
  • Czy każda sekunda uwagi konsumenta jest warta tyle samo? Zobacz jak optymalizować media pod kątem świadomości reklamy i preferencji marki - Małgorzata Niska i Roman Dudziński, dentsu Polska 
  • Ciszej, tatuś się chce pobawić! Dlaczego trend udoroślenia zabawy warto wykorzystać w marketingu? - Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine  
  • Orange Flex - innowacyjne podejście do usług telko w czasach kryzysów. - Artur Stankiewicz, Orange Polska
  • Użyteczność dla usera. Efektywność dla reklamodawcy. Zysk dla wydawcy. Odpowiedzialność i wynik - bez kontry. - Joanna Balowska, Wyborcza.pl
  • Kartografowie cyfrowej transformacji. - Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe

... i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy

  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live

  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka - Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk - Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski - Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl