IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Konferencja "IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii" odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i poradami na temat poprawy efektywności kampanii marketingowych.

Źródło zdjęć: © materiały partnera | Marcin Krokowski

IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji "HowTo" w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

W agendzie:

  • 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii

Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts) -

  • Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6 

Weronika Golon (Senior Digital Strategist, OMD Group)

  • Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story

Tomasz Szulkowski (Chief Operating Officer, GroupM/[m]spark)

  • Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka

Piotr Matusiak & Dominika Paruszewska (Bluerank)

  • Jak nie przepalać budżetu w content marketingu

Tomasz Wileński (CEO, iSlay)

  • 5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance

Rafał Sobierajski (Head of social performance, Business Factory)

  • Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia

Justyna Oracz & Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)

  • Nowa era wyszukiwarek i efektywne wykorzystanie AI w SEM

Julia Zdobylak (Senior SEM & Paid Social Planner, Performics)

  • Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu

Jarosław Łuczka (Product Owner adQuery, Open Mobi)

  • Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance

Krzysztof Janosiewicz (Head of Marketplace & Paid Ads, SEMPAI)

  • Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność

Tomasz Chłodecki (CEO, Justtag Group)

  • Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR

Patrycja Górecka-Butora & Paulina Kunicka (WhitePress & Lightscape)

  • Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa

Kinga Kazimierczuk & Grzegorz Marczak (Hybrid AdTech)

  • Kampania we współpracy z agencją/freelancerem

Zuzanna Ledworowska (Business Development Manager, Lettly)

  • Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych

Piotr Zagórski (CEO, AXON)

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą

i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+

Współpraca: Newspoint

Materiał sponsorowany przez IAB Polska
Wybrane dla Ciebie
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Zakaz kupowania aut spalinowych od 2030 roku dla firm. Branża ostrzega
Zakaz kupowania aut spalinowych od 2030 roku dla firm. Branża ostrzega
Kryptowaluty w Polsce. Prokuratura wykonuje ruch
Kryptowaluty w Polsce. Prokuratura wykonuje ruch
PKP Cargo żąda ogromnego odszkodowania. Grozi pozwem
PKP Cargo żąda ogromnego odszkodowania. Grozi pozwem
Rosyjski gaz płynie do Chin. Pekin ignoruje amerykańskie sankcje
Rosyjski gaz płynie do Chin. Pekin ignoruje amerykańskie sankcje
LOT przejmie inną linię? "Łakomych kąsków zostało niewiele"
LOT przejmie inną linię? "Łakomych kąsków zostało niewiele"
Bruskela reaguje na słowa Muska. "Zwyczajnie bzdurne"
Bruskela reaguje na słowa Muska. "Zwyczajnie bzdurne"
Polskie satelity w kosmosie. Premier pokazał zdjęcie
Polskie satelity w kosmosie. Premier pokazał zdjęcie
Firma z Wrocławia przejmuje francuskiego dystrybutora
Firma z Wrocławia przejmuje francuskiego dystrybutora
Były minister aktywów państwowych ma nową pracę
Były minister aktywów państwowych ma nową pracę