Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja

MARKETING W CZASIE PANDEMII, CZYLI 22 EDYCJA KONKURSU GOLDEN ARROW

0
Podziel się

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 22 edycji konkursu Golden Arrow. Pandemia zmieniła wszystkie dziedziny życia, zmieniła także marketing, dlatego w konkursie pojawiła się nowa kategoria „Marketing w czasie pandemii”. Organizatorami Golden Arrow są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Media Marketing Polska.

MARKETING W CZASIE PANDEMII,  CZYLI 22 EDYCJA KONKURSU GOLDEN ARROW
(materiał sponsorowany)
bErAZFPF

Artykuł sponsorowany

Konkurs Golden Arrow towarzyszy agencjom i marketerom już od kilkunastu lat. Organizując kolejne jego edycje, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz magazyn „Media Marketing Polska” zawsze starali się nadążać za zmianami zachodzącymi na rynku. Co roku proponowane są nowe kategorie, aby uczestnicy konkursu mogli pochwalić się rozwiązaniami, wdrożeniami technologicznymi, podążaniem za bieżącymi trendami i kreatywnymi odpowiedziami na wyzwania stawiane przez rynek i marketerów.

Marketerze, czy nadal jesteś w grze?

W listopadzie ubiegłego roku podczas Forum Marketingu Zintegrowanego, którego organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB postawiono pytania „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?" i pokazując bieżące trendy i aktualne insighty, starając się przewidzieć wspólnie z najciekawszymi osobowościami branży, w którą stronę będzie podążał rynek w 2020 roku. Jednak, jak się okazało, ten rok zaskoczył wszystkich bezprecedensową sytuacją społeczno-gospodarczą związaną z koronawirusem, który drastycznie pozmieniał, jeśli nie wszystkie zasady gry, to co najmniej ich znaczącą część.

Znaleźliśmy się w miejscu, w którym próbujemy złapać nowy kontekst i jego różne wątki. Chcemy znaleźć odpowiedzi na pytania: jak będą wyglądały budżety marketingowe w tym roku i latach kolejnych, czego oczekują konsumenci, jak będą się zmieniać potrzeby społeczne i jak na nie odpowiedzieć marketingową treścią, czy sfera wartości po traumie jaką jest pandemia zmieni się na tyle, że wartości definiujące marki powinny ulec zmianom, czy cała komunikacja przeniesie się do digital i na jak długo, jak kontaktować się z klientem, jakimi kanałami budować z nim relacje, żeby były trwałe, jak będą wyglądały łańcuchy dostaw i jak to wpłynie na obszar marketingu? To tylko przykładowe pytania z całego wachlarza niewiadomych, przed którymi nagle stanęli marketerzy – mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna, Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

bErAZFPH

Prace można zgłaszać do 7 maja br. – więcej informacji na https://goldenarrow.pl/

Marketing w czasie pandemii

Część z marek bardzo szybko zareagowała na nową sytuację i w błyskawicznym tempie dostosowała przekazy przygotowywanych kampanii do nowych okoliczności.

Wielu marketerów oraz ich agencje wykonały ogromny wysiłek, aby dostosować swój biznes, a co za tym idzie komunikację marketingową do nowych warunków. Wyzwaniem jest także realizacja kampanii reklamowej, bo epidemia utrudnia produkcję reklamową, nie pozwala na użycie niektórych narzędzi. Osobnym nurtem działań marek i agencji są dziś akcje pro bono, których jest wiele, a które wymagały nie tylko środków, ale także innowacyjności – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.

Dlatego nowa kategoria Golden Arrow „Marketing w czasie pandemii” bierze pod uwagę różne aspekty działań. Jest tam zarówno podkategoria dla projektów pro bono, jak i podkategoria dla działań komercyjnych, które przygotowano w czasie pandemii. Najlepsze prace przedstawione zostaną na jesiennym Forum Marketingu Zintegrowanego, na którym pokazane zostaną od podszewki zwycięskie casy konkursu Golden Arrow. Eksperci z branży będą starali się odpowiedzieć na pytanie „Marketerze – co dalej?”.

bErAZFPN

Podsumujemy rok ze szczególnym uwzględnieniem nietypowego półrocza i wspólnie poszukamy nowych szans stworzonych przez tę całkiem nową sytuację. Prace pojawią się także w specjalnym raporcie w magazynie „Media Marketing Polska” – dodaje Urszula Zarańska.

Tegoroczne jury konkursu Golden Arrow:
• Przewodniczący Jury - Maciej Sip, MARKETING DIRECTOR, BMW
• Krzysztof Bogacz, BEAUTY CATEGORY DIRECTOR, AVON CE&POLAND
• Kinga Dołęga-Lesińska, ZAŁOŻYCIELKA I WŁAŚCICIELKA, KINADS
• Agnieszka Gierejko, DYREKTOR KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ B2B, ORANGE POLSKA
• Renata Goss-Nowak, MENEDŻER PRODUKTU, POCZTA POLSKA SA
• Aleksandra Grzybowska, HEAD OF MARKETING EASTERN EUROPE, HTC
• Aleksandra Izraelska, BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, UNIQUE ONE
• Marcin Klimkowicz, DIRECTOR FOR LOYALTY SOLUTIONS, MASTERCARD
• Anna Kokiza, MANAGING DIRECTOR, SKARBNICA NARODOWA
• Marek Kosakowski, CHIEF EXECUTIVE OFFICER, HUMAN2HUMAN
• Małgorzata Kroh, DYREKTOR MARKETINGU I ROZWOJU, SODEXO BENEFITS AND REWARDS POLSKA
• Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO, AGENCJA POWER, PREZES SOIT
• Tomasz Nawój, CLIENT PARTNER, NAV AGENCY
• Przemysław Orłowski, MANAGING PARTNER, LOYALTY POINT
• Paweł Półtorak, KOMPANIA PIWOWARSKA
• Marta Tęsiorowska, VICE PRESIDENT, HEAD OF MARKETING AND COMMUNICATIONS W EUROPIE, PROLOGIS
• Marta Ulman, SENIOR STRATEGIC PLANNER, GOLDENSUBMARINE
• Mateusz Jaworowski, Client Director Kantar Polska

Rada programowa:
• Grzegorz Bonder, PREZES, POLSKIE STOWARZYSZENIE MARKETINGU SMB
• Bartosz Brzozowski, PREZES, EDC
• Marek Grabowski, DYREKTOR ZARZĄDZANIA CUSTOMER JOURNEYS, ORANGE
• Anna Kania-Okienczyc, VICE PRESIDENT MARKETING, DHL PARCEL POLAND
• Mirosław Młynarczyk, CZŁONEK ZARZĄDU, ALBEDO MARKETING
• Adam Nowak, COUNTRY LOYALTY & CRM MANAGER, IKEA
• Piotr Płoszajski, PROFESOR I KIEROWNIK KATEDRY TEORII ZARZĄDZANIA, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
• Artur Sikora, CMO / DYREKTOR OBSZARU KOMUNIKACJI KORPORACYJNEJ I MARKETINGU, SANTANDER BANK POLSKA

Artykuł sponsorowany

bErAZFQi
KOMENTARZE
(0)