Trwa ładowanie...
Zaloguj
Przejdź na
Skoda Fabia za jedyne 500 zł miesięcznie? To możliwe!
Julian Grabowski
|

Skoda Fabia za jedyne 500 zł miesięcznie? To możliwe!

Mecenasem akcji jest: Volkswagen Financial Services

Lata mijają, a dla wielu kierowców zakup nowego samochodu z salonu nadal wydaje się rzeczą nieosiągalną i dostępną jedynie dla bogatych. Nic bardziej mylnego – nowym samochodem można jeździć, płacąc miesięcznie około 1 proc. jego wartości.

Żyjemy w ciekawych czasach, ale jednocześnie dość zagmatwanych. W ostatnich latach sytuacja na rynku samochodowym była dość jasna – samochody były przystępne cenowo, ale żeby stać się właścicielem jednego z nich trzeba było zadłużać się na wiele lat, aby nabyć je w kredycie, lub odkładać środki przez lata, aby zakupić samochód za gotówkę. Dzisiaj jest całkowicie odwrotnie – nowe samochody, wszystkie, bez wyjątku, drożeją w oczach, natomiast na rynku pojawiło się wiele zaskakująco atrakcyjnych form finansowania ich zakupu.

Dzięki nim można korzystać z nowego auta w różnych formach leasingu lub wynajmu, w których, w zależności od wybranych przez nas parametrów finansowania, możemy w ogóle nie uiszczać pierwszej wpłaty (wynoszącej zazwyczaj 10-30 proc. wartości auta, a to sporo), a jedynym kosztem, jaki ponosimy, są niskie miesięczne opłaty (raty, jeżeli ktoś woli "kredytową" terminologię).

Nowa Skoda Fabia w finansowaniu VWFS

Volkswagen Financial Services to usługa bankowa koncernu VW, pozwalająca na maksymalne obniżenie miesięcznych opłat za samochód. Idealnym przykładem jest właśnie nowa Skoda Fabia, czyli samochód bardzo popularny – a w swojej najnowszej odsłonie również nowoczesny, praktyczny i komfortowy.

Chociaż jego cena, rozpoczynająca się od 59 100 zł, to więcej niż koszt zakupu z jakim od lat kojarzy się ten model (jak wspomnieliśmy, wszystkie auta dziś drożeją), to jednak miesięczne opłaty za ten samochód są niższe niż kiedykolwiek.

W reklamach nowej Skody Fabii często można usłyszeć, że za jazdę tym nowoczesnym autem zapłacimy tylko około 500 zł miesięcznie – czy to prawda? Wystarczy zajrzeć do cennika tego modelu, aby się przekonać.

W dokumencie dostępnym na stronie Skody można znaleźć link do kalkulatora na stronie VWFS, dzięki któremu możemy dostosowywać parametry finansowania do naszych potrzeb. Dla przykładu – wpłacając 30 proc. wartości auta, możemy płacić jedynie 487 zł miesięcznie przez okres 36 miesięcy. We wspomnianej racie miesięcznej jest już zawarty koszt ubezpieczenia komunikacyjnego na pierwszy rok oraz ubezpieczenie bankowe.

To dane dla Kredytu Niskich Rat, czyli oferty dla klientów indywidualnych, natomiast w przypadku przedsiębiorców można skorzystać z Leasingu Niskich Rat – przy takich samych parametrach finansowania można płacić tyko 286 zł netto miesięcznie, a wybierając ofertę z 0% opłatą wstępną, koszt miesięczny do jedyne 720 zł netto.

Obie przedstawione oferty to finansowanie na zasadach wynajmu długoterminowego, co oznacza, że nie spłaca się całej wartości auta, a jedynie koszt odpowiadający spadkowi wartości auta przez 3-4 lata trwania umowy. Dzięki temu można płacić tak niskie, nieosiągalne wcześniej koszty miesięczne.

W przypadku tych ofert po zakończeniu umowy możemy po prostu zwrócić auto do salonu i np. wymienić je na nowszy model, dzięki czemu odpada nam problem ze sprzedażą auta lub dalszą eksploatacją już kilkuletniego samochodu. Jednak, dla kierowców przyzwyczajonych do klasycznych form finansowania, marka oferuje również oferty Skoda Leasing 102% oraz Skoda Kredyt 2x0%. Dla każdego coś dobrego.

Najważniejsze – nowa Skoda Fabia to samochód rodzinny z krwi i kości

Wielu kierowców, pamiętających model Fabia poprzednich generacji, powie jednak, że to niewielki miejski samochód, który sprawdzi się co najwyżej w przypadku młodego małżeństwa, a nie pełnej rodziny. Nic bardziej mylnego – nowa Skoda Fabia to całkowicie inna, lepsza historia.

Samochód po raz pierwszy zbudowany w oparciu o platformę MQB-A0, dzięki czemu auto jest przestronne jak nigdy wcześniej – największą zaletą tej dopracowanej konstrukcji jest fakt, że pozwala ona, z samochodu o tych samych gabarytach wykroić większe wnętrze i bagażnik, a nowa Fabia dodatkowo urosła, więc przyrost przestrzeni we wnętrzu jest tym bardziej widoczny.

W samochodzie bez problemu może podróżować czwórka dorosłych czy para z trójką dzieciaków – miejsca na nogi, na barki i nad głową nie zabraknie nikomu. To samo dotyczy bagażnika, ponieważ Skoda Fabia ma kufer o pojemności – 380 litrów. To przestrzeń równie duża jak w autach większych i droższych od Skody Fabii.

Rodzinnych cech w tym aucie nie brakuje, można mieć też (ku uciesze dzieci) ogromny dach panoramiczny, a także elementy z rodziny Simply Clever, a więc przemyślane rozwiązania zwiększające praktyczność wnętrza.

Wracamy do ceny – dlaczego nowe auta drożeją? Wynika to z dziesiątek czynników, a jednym z najbardziej namacalnych są wymagania homologacyjne, określające np. obowiązkowe systemy bezpieczeństwa, w jakie muszą być wyposażone nowe samochody.

W Skodzie inżynierowie nie poszli jednak na skróty i nie zaoferowali tylko tęgo co obowiązkowe, ale znacznie więcej – nowy model może mieć aktywny tempomat i asystenta pasa ruchu, a nawet system Travel Assist, czyli rozwiązanie integrujące dwie wcześniej wspomniane funkcje, dzięki czemu w niektórych sytuacjach Fabia może prowadzić się w pewnym stopniu autonomicznie.

Z jednej strony samochody są coraz droższe i coraz lepsze, z drugiej strony można nimi jeździć płacąc znacznie mniej niż dotychczas – sytuacja ta sprawia, że ostatecznie kierowca otrzymuje nowy samochód znacznie wyższej jakości, w cenie, w jakiej trudno znaleźć nawet sprawdzone używane auto z klasycznym kredycie. Nowa Skoda Fabia jest tego żywym przykładem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Mecenasem akcji jest: Volkswagen Financial Services

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
Fakt
2 lata temu
Przet tytułem powino być : Artykuł sponsorowany
Marek
2 lata temu
Czyli 3 lata jazdy fabia z mikro sił okiem i mikro mocą kosztować nas będzie prawie 40tys zł.. Patrząc co teraz dzieje się z samochodami używanymi lepiej kupić prawdziwy samochód za tą kwotę i po trzech latach sprzedać z niewielką stratą.. nawet licząc koszt napraw i tak wyjdzie nas to 2-3razy taniej!
Rejk
2 lata temu
Dodaj jeszcze info że jak oddajesz auto, to z miarką będą sprawdzać całe auto a każda rysa zakwalifikuje dany element do malowania za np 1000zl , radzę poczytać dokładnie umowy nim wdepniecie w kake. To nie jest korzystna forma finansowania, chyba że dla grupy VW. I dodaj cwaniaczku info że to materiał pisany na zamówienie/ opłacony
misiek
2 lata temu
ja tam ma fabie 2013 może stara ale spłacona i moja w100,%
Dre
2 lata temu
Nie kupię za ich nagonkę na Polskę....