Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

InPost: 52% kupujących najczęściej wybiera Paczkomaty jako formę dostawy

5
Podziel się:

Ponad 50% (52%) kupujących w internecie deklaruje, że Paczkomaty są najczęściej wybieraną formę dostawy towaru, podał InPost, powołując się na raport Gemius dla e-Commerce Polska "E-commerce w Polsce 2019". Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 pkt proc. w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok. Ponadto 61% badanych deklaruje, że usługa InPost najbardziej zachęca ich do zakupów przez internet - jest to wzrost o 6 pkt proc.

Inpost i jego paczkomat
Inpost i jego paczkomat (Materiały prasowe, Integer.pl)

Usługi kurierskie InPost także zyskały na popularności - zanotowały przyrost wskazań o 5 pkt proc. w stosunku do 2018 roku i utrzymały ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Dowodzi to wysokiej konkurencyjności oferowanych przez InPost usług na rozbudowanym rynku kurierskim w Polsce, podano.

"Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez internet. To dla nas świetna wiadomość - motorem napędowym dla InPost jest szukanie i dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Paczkomaty świetnie wpisują się w takie potrzeby kupujących jak wygoda oraz całodobowa dostępność usługi. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność - w związku ze zmianą godzin aktywności zawodowej spada znaczenie usługi kuriera jako czynnika zachęcającego do kupowania. Rośnie odsetek osób - aż o 11 pkt proc. z roku na rok - które kupują w sieci zakupy spożywcze. Zmiana tych nawyków konsumenckich to efekt połączenia dwóch czynników: wygody Polaków i zakazu handlu w niedziele. Odpowiedzią na ten trend są 'Lodówkomaty' - wierzymy, że mają one ogromny potencjał i są kierunkiem dalszego rozwoju oferty e-sklepów. Idąc za oczekiwaniami i codziennymi potrzebami klienta e-commerce, InPost wspólnie z Planet Cash uruchomił BankoPaczkomaty. Nasze maszyny wpisują się w nurt
automatyzacji usług finansowych, bankowych oraz sprzedażowych" - powiedział prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - InPost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty InPost. Spółka była notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 do 2017 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(5)
Lola
5 lata temu
Paczkomatow jest coraz więcej,jakiś czas temu było głośno o współpracy z Dino i lidlem poznjej o rozbudowie infrastruktury w małych miejscowościach, większość ma blisko, ceny niskie a wygoda wielka
Popi
5 lata temu
Kciuki aby tak dalej
Saskłacz
5 lata temu
I będzie jeszcze więcej. Sklepy wolą prowadzić sprzedaż wysyłkową bo nie płacą tylu pracownikom i za pomieszczenie, niehandlowe niedziele, nie trzeba czekać na kuriera itd
Ulan
5 lata temu
prawie każdy teraz kupuje przez internet, a co za tym idzie przesyłki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a InPost ma bardzo dobre ceny więc tak
Tomasz389
5 lata temu
Ja najczęściej wybieram paczkomaty bo wtedy paczka czeka na mnie a nie odwrotnie