Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Artykuł sponsorowany

Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022

Podziel się:

Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w tegorocznej edycji Forum IAB, które odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. Zobacz pełną agendę i nie zwlekaj z zakupem biletu! To ostatni moment, by na żywo spotkać się z najlepszymi ekspertami z branży! Temat przewodni wydarzenia to: "Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.".

Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022
(materiały partnera)

Zapraszamy do udziału stacjonarnego, w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie lub z dowolnego miejsca na świecie — w ofercie są również bilety online.

W programie m.in. keynote speakers: 

  • Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.
  • Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.
  • Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.
  • Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Twój ulubiony sklep na "A"? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce? Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare
  • Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów. Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI. Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith
  • IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów. Agata Groszek, Havas Media Group Poland
  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital. Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield
  • Ile razy mam to powtarzać!? — jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar
  • Digital marketing odpowiedzialny społecznie — czy technologia może nam pomóc? Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

 

... i wiele innych! Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów. Nie może Cię tam zabraknąć!

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/agenda/

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: https://forumiab.pl/bilety/

Zapraszamy również do udziału z dowolnego miejsca na świecie — Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych 
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch — każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
  • After Party (8 czerwca)

W ramach wejściówki online otrzymujesz:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live 
  • Dzień 1 — Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 — prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka - Industry Director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk - Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski - Managing Partner, Digital & Content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG, Polsat Media, TikTok.

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify, Proxi.cloud.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Rada Reklamy.

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ.

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska.

Sponsor After Party: Blix.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl