Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

W CCC ruch mniejszy o połowę. Największy spadek w największych galeriach

235
Podziel się:

Ruch w CCC w pierwszym tygodniu po otwarciu galerii handlowych spadł o 50 proc. Największy spadek widoczny jest w największych galeriach. Ale do sklepów przychodzą klienci, którzy naprawdę chcą coś kupić.

W CCC ruch spadł o połowę.
W CCC ruch spadł o połowę.

Od ponownego otwarcia galerii handlowych minął tydzień. Mniejsze salony CCC w parkach handlowych działają od dwóch tygodni. - W Polsce uruchomiliśmy już wszystkie sklepy, to jest 470. Udało nam się to zrobić już pierwszego dnia, w którym było to możliwe - powiedział dyrektor ds. sprzedaży CCC Jakub Grzelak.

Pierwszy tydzień działalności sklepów CCC w galerii handlowych pokazał trzy zjawiska. Po pierwsze, spadek ruchu o około połowę rok do roku, gdzie największe spadki CCC obserwuje w największych galeriach. Po drugie, zadowalającą jak na ten moment konwersję, co częściowo kompensuje spadek ruchu. Współczynnik konwersji informuje o tym, ile procent osób odwiedzających sklep dokonało zakupów.

Po trzecie, paragony z większą liczbą produktów. Oznacza to, że do sklepów przychodzą klienci, którzy naprawdę chcą zrobić zakupy. Według CCC, cały czas jest to jednak zbyt krótki okres, aby mówić o jakiejkolwiek tendencji rynkowej, a na tym etapie sytuacja może zmieniać się z dnia na dzień.

Największa liczba klientów widoczna jest w mniejszych miejscowościach, ale w dużych miastach klienci również stopniowo wracają do zakupów stacjonarnych. CCC zapewnia, że wdrożyło szereg działań zwiększających bezpieczeństwo epidemiologiczne. Z uwagi na panującą sytuację i dla wygody klientów prawo zwrotu produktów zostało wydłużone do 60 dni.

W ubiegłym tygodniu agencja EuroRating zaktualizowała ocenę CCC. Niedawno agencja brała pod uwagę obniżkę ratingu polskiej spółki. Teraz jej sytuację ocenia jako stabilną, a rating pozostał na poziomie "B+". Pozyskanie od inwestorów pół miliarda złotych, porozumienie z wierzycielami i otwarcie sklepów - to kluczowe czynniki, które według agencji wpłynęły na lepsze perspektywy dla CCC.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 roku.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(235)
B kh
4 lata temu
chyba wzrósł o 50%. w trakcie zamknięcia był 0%.
Jzkd
4 lata temu
No niestety klientem ccc został już tylko pinokio to co sie dziwić ze obroty spadły hehe
Niezadowolona
4 lata temu
Niestety, coraz gorszej jakości buty są oferowane przez CCC. Moje rozleciały się po miesiącu od zakupu. Reklamacji nie uwzględnili. Odwołania od reklamacji rowniez. Teraz został tylko Rzecznik Praw Konsumenta:( Totalnie nie polecam tam zakupów
Shirra
4 lata temu
Byłam dzisiaj w CCC. Chyba z 50 min chodziłam, przymierzalam i wyszłam z niczym. Niby dużo towaru ale nie ma wyboru
Polak
4 lata temu
Prawda jest taka że od dawna CCC traci klientów nie powodem jest sam koronawirus po prostu ludzie nie chcą kupować szmelcu kiepskiej jakości po drugie teraz wola jedzenie nie w głowie im też zakupy butów ubran
...
Następna strona