Trwa ładowanie...
bEDQBTRx
Notowania
Przejdź na

Zrywane kontrakty i drożyzna. Bolączki budowy dróg w Polsce

Częstą bolączką inwestycji drogowych są znikające z budów ekipy i brak rąk do pracy. To prowadzi do zrywania kontraktów i rozpisywania nowych przetargów, co w konsekwencji wydłuża czas oddania drogi do użytku. Na to nakłada się drożyzna. - Nie przesadzajmy ze zrywanymi kontraktami. Myśmy się z tym uporali. To był problem w 2015 roku, uporaliśmy się z tym kompleksowo w 2019. To było pewnego rodzaju pokłosie niedoszacowania rynku przez podmioty zagraniczne. Te firmy liczyły, że znajdą polskich podwykonawców i zrealizują inwestycje tanią siłą roboczą. To się nie udało, ale wierzę, że ten temat mamy za sobą - powiedział w programie "Money. To się liczy" Tomasz Żuchowski, p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. - Na dzisiaj naszym wyzwaniem jest wzrost cen i dialog z branżą, byśmy bezpiecznie i stabilnie mogli pilnować cały sektor, nie szczerbiąc na jakości - dodał.

0
0
42
Podziel się
Komentarze (42)
zobacz więcej komentarzy (42)
bEDQBTRJ
KOMENTARZE
(42)
Sajmon
2 miesiące temu
W Polsce są polskie standardy. Droga rozgrzebana na odcinku 2km i 5 pracowników. O godz. 16 stop, w soboty wolne bo kosztują. To efekt chciwości wykonawców, skąpstwa zleceniodawców oraz państwowi urzędnicy, którzy we D mają kontrole i odbiór.
hejho
2 miesiące temu
no to skróćmy wiek emerytalny do 40-stki, zrównajmy go z górniczym dla każdego... i uchwalmy 18-nastą emeryturę, dodrukujmy kolejne 143 mld jak w 2020.... i dajmy więcej kasy górnikom za niepracowanie (bo przecież do budowlanki nie pójdą)
kurt1111
2 miesiące temu
Nowy ład nadchodzi
bEDQBTSb
logiczny
2 miesiące temu
Komunizm+ musi być conajmniej tak drogi jak nepotyzm + !
Sołtys
2 miesiące temu
To jak tam pisowce z budową waszych najdroższych na świecie autostrad? Ile razy są już droższe od podobno najdroższych pełowskich? Ze 4 razy będzie?
...
Następna strona