Notowania

marketing
18.07.2011 10:02

By zwyciężyć, stwórz coś, czego światu brakuje

Specjaliści od marketingu lubią zajmować się zwiększaniem popytu. Obietnica typowego pionu marketingu brzmi: "Daj nam pieniądze, a my sprawimy, że popyt wzrośnie". Jednak istnieje alternatywna, przez...

Podziel się
Dodaj komentarz

Specjaliści od marketingu lubią zajmować się zwiększaniem popytu. Obietnica typowego pionu marketingu brzmi: "Daj nam pieniądze, a my sprawimy, że popyt wzrośnie". Jednak istnieje alternatywna, przez wielu niezauważona, ścieżka. Jeżeli możesz zaoferować deficytowy i pożądany produkt (lub usługę), którego nie są w stanie przedstawić inni, wygrywasz.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz