Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|
aktualizacja

"Rynek powoli weryfikuje Radom". Lotnisko dla tanich linii bez Ryanaira i Wizz Aira

Gdy politycy z pompą otwierali lotnisko Warszawa-Radom, mówili o białej plamie na mapie i ściąganiu klątwy rzuconej na to miasto przez komunistów. Nad nowym portem wciąż wisi inna klątwa - lotniska, które zbankrutowało po kilku latach działalności. Czy tym razem większy, nowocześniejszy port odniesie sukces? - Radom jako lotnisko nie powstał na lotniczej pustyni. Można stamtąd dojechać w miarę szybko do Warszawy, Lublina, Łodzi i Krakowa. To był rynek już zagospodarowany przez obszary ciążenia obecnych portów lotniczych - mówił w programie Money.pl Michał Wichrowski, współzałożyciel firmy PMA Aviation, wykładowca WSIiZ w Rzeszowie. Bo jego zdaniem populacja Radomia i Kielc nie wystarczy, aby nowy port mógł się utrzymać. - Musimy spojrzeć na czynniki makroekonomiczne: stopę bezrobocia, średnie wynagrodzenie, strukturę wieku i mobilności. To dopiero da nam odpowiedź, czy rynek jest atrakcyjny dla tanich linii lotniczych - dodał. Zwrócił uwagę, że nawet dwa...

rozwiń
infrastruktura
wideo
317
Podziel się:
KOMENTARZE
(317)
jacek
9 miesięcy temu
Nie tylko warszawiaki latają, Trzymam kciuki za Radom!
Mores
11 miesięcy temu
Był pusty peron we Włoszczowej, to dlaczego nie ma być pustego lotniska w Radomiu?
nic nie lata ...
12 miesięcy temu
za wierna sluzbe i masaz hemoroidow, WUC pozwolil na spelnienie marzen lokaja czyli na lotnisko na rżysku
Niko
12 miesięcy temu
A z Lublina gdzie polecimy nigdzie takie lotnisko i lipa
Rambit666
12 miesięcy temu
Za rok lotnisko zbankrutuje,a za dwa lata zrobi się remont za dwa mld zł...a co stać nas!!!!!
...
Następna strona