Trwa ładowanie...
bDAixNpN

Notowania

Reklamacja – Wszystkie wiadomości

04.07.2020 18:25

UBEZPIECZENIA
 / 
Odwołanie od decyzji ubezpieczyciela. Jak to zrobić?

Odwołanie od decyzji ubezpieczyciela ma miejsce, gdy wysokość odszkodowania nie jest zadowalająca. Takie prawo przysługuje wszystkim ubezpieczonym. Ile czasu jest na odwołanie? Kiedy firma musi odpowiedzieć?

20.03.2019 10:05

REKLAMACJA
 / 
Wzór reklamacji – co należy w nim zawrzeć?

Zawsze staraj się rozwiązać problem z firmą polubownie, zanim zwrócisz się o pomoc do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Możesz to zrobić, rozmawiając bezpośrednio ze sprzedawcą lub menedżerem sklepu lub, jeśli to się nie powiedzie, pisząc list reklamacyjny.

28.12.2018 13:56

PRAWA KONSUMENTA
 / 
Niezgodność towaru z umową. Co może zrobić konsument?

W przypadku zakupów internetowych może się zdarzyć, że produkt, który otrzymaliśmy, nie jest zgodny z tym, co opisywane było na stronie sklepu. Wielość sklepów internetowych, upowszechnienie sprzedaży w ten sposób powoduje, że może dojść do takiej sytuacji. Jak sobie poradzić, jeśli towar jest niezgodny z umową?

06.12.2018 10:25

PRAWA KONSUMENTA
 / 
Rękojmia za wady. Na czym polega?

Rękojmia w dużej mierze stosowana jest razem z gwarancją. Niestety jest to połączenie błędne, bo oba pojęcia mają ze sobą niewiele wspólnego.

2
25.09.2018 12:03

REKLAMACJA
 / 
Jak napisać reklamację?

Reklamacja jest żądaniem klienta skierowanym do sprzedawcy albo wykonawcy usługi, które składa się w związku z tym, że nie zadowala nas jakość konkretnego towaru albo usługi, która została kupiona. Zobacz, jak napisać reklamację.

bDAixNpP
20.08.2016 13:53

REKLAMACJA
 / 
Wakacje czasem wzmożonych reklamacji? Wycieczki i letnie wyprzedaże mogą rozczarować

Wakacje to czas podróży i wzmożonych zakupów. Klient nie musi jednak godzić się na wszystko. Warto znać swoje prawa.

19.10.2015 10:20

REKLAMACJA
 / 
Jak składać reklamacje? UOKiK przygotował praktyczny poradnik

Zobacz, czego można żądać w ramach reklamacji, w jakiej formie powinna być złożona i ile dni ma przedsiębiorca na jej rozpatrzenie.

11.10.2015 15:24

REKLAMACJA
 / 
Reklamacje w instytucjach finansowych na zupełnie nowych zasadach. Oto nowy bat na firmy

Klienci banków i instytucji finansowych właśnie otrzymali nowy bat na firmy, które niedługo nie będą mogły przeciągać rozpatrywania reklamacji w nieskończoność. Do tej pory z odpowiadaniem na zastrzeżenia klientów bywało różnie.

27.08.2015 8:35

REKLAMACJA
 / 
Towary z przeceny nie podlegają reklamacji? To łamanie prawa

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina, jakie prawa przysługują klientom, nie tylko w czasie wyprzedaży.

bDAixNpV
12.06.2015 13:07

REKLAMACJA
 / 
Pokój hotelowy okazał się ruderą? Zobacz, jak złożyć reklamację

Zgodnie z polskim prawem miejsca noclegowe w obiektach hotelarskich muszą spełniać określone wymagania. Klienci najczęściej rezerwują pokoje na podstawie zdjęć zamieszczanych na stronie internetowej.

04.07.2013 5:59

REKLAMACJA
 / 
Przepisy o reklamacjach. Zgłoś uwagi

Ministerstwo administracji i cyfryzacji zaprasza do konsultacji nowego projektu nowelizacji rozporządzenia w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.

15.04.2013 9:58

PRAWO
 / 
Reklamacja towarów. Kilka rad, jak skutecznie to zrobić

Co robić, kiedy niedawno kupiony sprzęt się psuje? Z jakich praw korzystać i od czego zacząć, aby jak najszybciej rozwiązać problem?

28.12.2012 19:46

SYLWESTER
 / 
Reklamacja Sylwestra jest możliwa

Osobom przygotowującym się do zabawy eksperci radzą zachowanie paragonów i rachunków.

bDAixNpW
19.08.2011 7:00

REKLAMACJA
 / 
Wakacje okazały się klapą. Złóż reklamację

Gdy organizator nie odpowie na piśmie w ciągu 30 dni, uznaje się ją za uzasadnioną. Ale to nie jedyne prawa jakie ma niezadowolony turysta.

24.07.2011 14:18

REKLAMACJA TOWARU
 / 
Towary przecenione podlegają reklamacji

Okazuje się, że kupując na przecenach mamy te same prawa konsumenckie, jakbyśmy kupowali przed obniżką. Ale są wyjątki.

15.06.2011 6:44

WAKACJE 2011
 / 
Reklamacja oferty last minute też możliwa

Masz do tego prawo nawet wtedy, gdy biuro podróży zastrzeże w umowie, że jej nie przyjmuje.

04.03.2011 6:44

PRAWA KONSUMENTA
 / 
Gwarancja ważna, nawet gdy jej nie mamy

Skorzystamy z niej również wtedy, gdy została źle wypełniona.

13.11.2010 16:00

REKLAMACJA
 / 
Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina: 2 lata na reklamację

Jeśli w przedświątecznej gorączce zakupów kupimy wadliwy albo
niespełniający oczekiwań towar, mamy dwa sposoby reklamacji: skorzystanie z gwarancji lub powołanie
się na niezgodność towaru z umową - przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.